recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ipad Mini 16GB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ipad Mini 16GB

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2013 kl. 09:17
Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:

det sjove er bare, at man ikke bliver bonnet i "tax" hvis man køber den i USA, og pakker den ud mens man er der, dvs. smider alt indpakning ud. på den måde kan man på ingen måde dokumentere den ikke er medbragt hjemmefra :)

Ja, som en anden skriver. I lige denne situation er det faktisk omvendt, at du skal kunne dokumentere at du har betalt told+moms af den...

At det så reelt stort set ikke bliver håndhævet er så en anden ting - jeg har altså kun hørt om en enkelt der er blevet knaldet i lufthavnen med krav om told+moms på elektronik varer taget med hjem.

/ask
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2013 kl. 09:28
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Du må gerne købe en ny Nexus 7 hjem til undertegnede :-)

+1
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2013 kl. 15:34
Besparelsen er ikke alverden på nexus 7 kan jeg se. Med mindre i vil gi ekstra meget for en amerikans model så tager jeg gerne 2 med hjem :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2013 kl. 16:11
Koster den ikke 199 usd? - den koster typisk 2k herhjemme + det løse når den skal hentes fra UK..
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2013 kl. 16:32
Husk lige på det her hvis du tager ting med hjem :)
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2013 kl. 03:23
229 dollars iflg amazon.. (1328kr ca.) for en 16gb..
1668kr på edbpriser for en 32gb..? Selv om en 16 gb står til 2000kr, så ser lidt sjovt ud.
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2013 kl. 03:26
Kan se der er en 2012 også en 2013 model.. Må være forklaringen (Kender ikke nexus 7)
Hvad til i gi for en nexus 7..? :) (skriv model og pris, så ser jeg om jeg gider bøvle med det :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2013 kl. 10:11
Jeg havde tænkt omkring 1500-1600 kroner for den nye nexus 7.

Der er to modeller, hvor den nye har en meget mindre ramme omkring displayet. Som du er inde på er der en 2012 model og en 2013 model. 
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2013 kl. 16:22
Kom til at tænke på tax kommer selvfølgelig også oven på, så tror bare jeg nøjes med at købe til mig selv :)
Er ikke besværet værd for 100kr, det skal jo også sendes når vi kommer hjem.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu