|
Ipad Mini 16GB |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, som en anden skriver. I lige denne situation er det faktisk omvendt, at du skal kunne dokumentere at du har betalt told+moms af den... At det så reelt stort set ikke bliver håndhævet er så en anden ting - jeg har altså kun hørt om en enkelt der er blevet knaldet i lufthavnen med krav om told+moms på elektronik varer taget med hjem. /ask |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
+1
|
|
![]() |
|
tf-uno ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
Besparelsen er ikke alverden på nexus 7 kan jeg se. Med mindre i vil gi ekstra meget for en amerikans model så tager jeg gerne 2 med hjem :)
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Koster den ikke 199 usd? - den koster typisk 2k herhjemme + det løse når den skal hentes fra UK..
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4284 |
Husk lige på det her hvis du tager ting med hjem :)
|
|
![]() |
|
tf-uno ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
229 dollars iflg amazon.. (1328kr ca.) for en 16gb..
1668kr på edbpriser for en 32gb..? Selv om en 16 gb står til 2000kr, så ser lidt sjovt ud. |
|
![]() |
|
Kan se der er en 2012 også en 2013 model.. Må være forklaringen (Kender ikke nexus 7)
Hvad til i gi for en nexus 7..? :) (skriv model og pris, så ser jeg om jeg gider bøvle med det :) |
|
![]() |
|
Jeg havde tænkt omkring 1500-1600 kroner for den nye nexus 7.
Der er to modeller, hvor den nye har en meget mindre ramme omkring displayet. Som du er inde på er der en 2012 model og en 2013 model. |
|
![]() |
|
Kom til at tænke på tax kommer selvfølgelig også oven på, så tror bare jeg nøjes med at købe til mig selv :)
Er ikke besværet værd for 100kr, det skal jo også sendes når vi kommer hjem. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |