|
iPad Mini fra 249 Euro, se Screenshot. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4720 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 09:35 |
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tillykke, nyheden har været på forsiden siden i forgårs...
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4720 |
Tak Non-Desperado.
Det er godt når andre pænt vil fortælle, hvad man ikke selv så. Carsten.
|
|
![]() |
|
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Jeg bestile fredag morgen, da den lille nye blev frigivet til forudbestillinger.
Første sending - som ifølge Apple skulle være klar til afsendelse 2/11 - var tilsyneladende lagt til side til det amerikanske marked, for jeg fik at vide at der ville går to uger før den var klar til afsendelse, med en modtagelsesdato omkring den 16/11. Anyway, jeg glæder mig alligevel til at se den ankomme |
|
Steen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |