|
Ipad Mini In Wall frame (homemade) |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ophængt ipad mini med dobbeltklæbene spejltape (der kan holde op til 50kg) Så svæver de på vægen, uden at virke klodset.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Men med stik til oplader der er synlig og uden mulighed for at tage den ned fra væggen.
|
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Har ikke behovet for at tage den ned, og stikket til oplader er kun til jeg får bestilt en af de opladere der løber bag enheden (dem som apple bruge i deres store)
|
|
![]() |
|
tf-uno ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
Tænkte det samme som Donfrankie :)
Kan godt se det ikke altid er nødvendig og tage Ipad'en ned. Hvilket jeg personligt heller ikke selv ville ha behov for. En anden ting er måske at Ipaden hænger På vægen, istedet for inde i vægen. Hvilket gir en lidt mere integreret løsning. Dog også noget mere bøvlet :) Men er stor tilhænger af at der ikke er andet som ipaden der er synlig. Ser slet ikke dumt ud :) Det opladere stik du snakker om, hvor bestiller man det..?? Var inde i en butik i LA, hvor jeg så apple ikke brugte skilte med specs. Nej de brugte da en Ipad istedet, faktisk skide smart. Men undrede mig godt nok over hvordan de klarede stømdelen. Lyder til det er det samme du snakker om. Del gerne din viden :) Redigeret af tf-uno - 28-August-2013 kl. 11:04 |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
uhhh hvor ville det være fedt hvis de kunne lave en lader som den til Nokia der lader på kontakt, og ikke igennem et stik, så kunne man grave sådan en ind i væggen, og så klister ipad´en fast uden nogen form for synlige ledninger.
er selv på jagt efter en løsning til konens gamle ipad nu den nye kommer.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19800 |
Så tror jeg ikke helt at du har forstået hvad jeg mener..... Den kommer ikke til at blive større end den frontramme du har i dag og du kan med den metode netop sørge for at frontglasset flugter med rammen. Klaus |
|
![]() |
|
tf-uno ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
Ingen der kan bidrage med navnet på ladestikket som går om bag ipaden, uden at være synlig..?
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1046 |
30-pinversion kan fås via Amazon - ved ikke lige hvor du finder nyere stik:
|
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
Personligt er jeg mere tilhænger af noget ala Vogels diskret ophæng: http://www.av-connection.dk/?ML=1688
|
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
|
longjohn2# Det ligner ikke sådan et stik apple har brugt, deres er helt gemt væk, den der stikker jo alligevel en del ud.
Det skal også være lightning stik til Ipad mini |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Der kan måske slet ikke anvendes et uoriginalt stik
http://macnation.newz.dk/lightning-kabler-har-indbygget-chip |
|
![]() |
|
Ved nogle af de uoriginale Dock bare har et passtrough kabel i også bruger chippen fra det originale lightning kabel
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |