recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ipad Mini In Wall frame (homemade)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ipad Mini In Wall frame (homemade)

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 606
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 09:53
Jeg har ophængt ipad mini med dobbeltklæbene spejltape (der kan holde op til 50kg) Så svæver de på vægen, uden at virke klodset.

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 10:26
Oprindeligt skrevet af Clemen Clemen skrev:

Jeg har ophængt ipad mini med dobbeltklæbene spejltape (der kan holde op til 50kg) Så svæver de på vægen, uden at virke klodset.

Men med stik til oplader der er synlig og uden mulighed for at tage den ned fra væggen.
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2006
Point: 606
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 10:43
Har ikke behovet for at tage den ned, og stikket til oplader er kun til jeg får bestilt en af de opladere der løber bag enheden (dem som apple bruge i deres store)
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 11:02
Tænkte det samme som Donfrankie :)
Kan godt se det ikke altid er nødvendig og tage Ipad'en ned. Hvilket jeg personligt heller ikke selv ville ha behov for.

En anden ting er måske at Ipaden hænger På vægen, istedet for inde i vægen. Hvilket gir en lidt mere integreret løsning. Dog også noget mere bøvlet :)

Men er stor tilhænger af at der ikke er andet som ipaden der er synlig. Ser slet ikke dumt ud :)

Det opladere stik du snakker om, hvor bestiller man det..??
Var inde i en butik i LA, hvor jeg så apple ikke brugte skilte med specs. Nej de brugte da en Ipad istedet, faktisk skide smart. Men undrede mig godt nok over hvordan de klarede stømdelen. Lyder til det er det samme du snakker om.
Del gerne din viden :)

Redigeret af tf-uno - 28-August-2013 kl. 11:04
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 11:42
uhhh hvor ville det være fedt hvis de kunne lave en lader som den til Nokia der lader på kontakt, og ikke igennem et stik, så kunne man grave sådan en ind i væggen, og så klister ipad´en fast uden nogen form for synlige ledninger.

er selv på jagt efter en løsning til konens gamle ipad nu den nye kommer.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 13:22
Oprindeligt skrevet af tf-uno tf-uno skrev:

Tænkte samme tanke i starten, dog synes jeg hurtig designet blev klodset da der skulle være plads til hængsler, samt den skulle kunne vippe. Det ville også være svært og få ipad'ens glas til at være plan med front rammen.

Så tror jeg ikke helt at du har forstået hvad jeg mener.....

Den kommer ikke til at blive større end den frontramme du har i dag og du kan med den metode netop sørge for at frontglasset flugter med rammen.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2013 kl. 11:16
Ingen der kan bidrage med navnet på ladestikket som går om bag ipaden, uden at være synlig..?
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Point: 1046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2013 kl. 14:32
Til top
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2013 kl. 16:33
Personligt er jeg mere tilhænger af noget ala Vogels diskret ophæng: http://www.av-connection.dk/?ML=1688
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2013 kl. 12:31
longjohn2# Det ligner ikke sådan et stik apple har brugt, deres er helt gemt væk, den der stikker jo alligevel en del ud.
Det skal også være lightning stik til Ipad mini
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2013 kl. 12:37
Der kan måske slet ikke anvendes et uoriginalt stik

http://macnation.newz.dk/lightning-kabler-har-indbygget-chip
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2013 kl. 12:42
Ved nogle af de uoriginale Dock bare har et passtrough kabel i også bruger chippen fra det originale lightning kabel
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu