|
iPad nulstille |
Besvar |
Forfatter | |
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Januar-2017 kl. 16:44 |
Hejsa herinde.
Jeg har en ipad air 2 jeg skal have nulstillet. Har dog et mindre problem, jeg kan ikke huske adgangskoden til at låse den op. Jeg har så heller aldrig haft den koblet til min pc, altså ikke været connected til itunes. Problemet er så at i itunes kræver den at jeg skal godkende ipad´en på pc´en, men det skal gøres ved at låse ipad´en op, det kan jeg jo så ikke. Så kan slet ikke komme i kontakt til den. Jeg kan self godt huske min apple id og kodeord. Det burde vel være nok synes jeg da. Hvad skal jeg lige gøre??
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Online Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
https://support.apple.com/en-us/HT204306
Brug "Erase your device with iCloud" eller "Erase your device with recovery mode" Redigeret af Torben Rasmussen - 06-Januar-2017 kl. 16:48 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
|
ahhhh super, mange tak torben
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |