|
iPad og VPN |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-April-2012 kl. 19:55 |
Jeg kan se, at man kan sætte sin iPad (og iPhone for den sags skyld) op med VPN.
Hvad får man ud af at flytte sin IP til fx USA? |
|
![]() |
|
Simon, TC ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mulighed for at bruge Netflix, ABC player, NBC's app, osv. Det kan også klares med en DNS løsning som f.eks. unblock-us.com
|
|
Tape Connection MKII
|
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
Ok. Tak. Kan dog ikke finde nogle apps til de nævnte programmer.
|
|
![]() |
|
mkt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2011 Status: Offline Point: 248 |
Det er fordi du skal ind på den amerikanske iTunes store før du kan finde materiale fra USA. Det gør du ved at købe et amerikansk iTunes kontantkort på eks. ebay, opretter en amerikansk iTunes konto, og vupti, mange flere muligheder.
|
|
![]() |
|
Jeg er med på, at man kan mave en amerikansk iTuneskonto, men her behøver jeg vel ikke VPN
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |