recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad og VPN
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad og VPN

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPad og VPN
    Sendt: 24-April-2012 kl. 19:55
Jeg kan se, at man kan sætte sin iPad (og iPhone for den sags skyld) op med VPN.

Hvad får man ud af at flytte sin IP til fx USA?
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 09:17
Mulighed for at bruge Netflix, ABC player, NBC's app, osv. Det kan også klares med en DNS løsning som f.eks. unblock-us.com
Tape Connection MKII
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 12:02
Ok. Tak. Kan dog ikke finde nogle apps til de nævnte programmer.
Til top
mkt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Marts-2011
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2012 kl. 17:13
Det er fordi du skal ind på den amerikanske iTunes store før du kan finde materiale fra USA. Det gør du ved at købe et amerikansk iTunes kontantkort på eks. ebay, opretter en amerikansk iTunes konto, og vupti, mange flere muligheder. 
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2012 kl. 17:50
Jeg er med på, at man kan mave en amerikansk iTuneskonto, men her behøver jeg vel ikke VPN
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu