|
iPad sikkerhedskopires, ikke ledig plads icloud |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1401 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Marts-2021 kl. 19:25 |
Hej
Min iPad 2020 vil ikke lave sikkerhedskopi til icloud mere, fordi der ikke er nok ledig plads på icloud (påstår den). Det undre mig, da jeg kun har brugt 414MB af de 5GB jeg har på iCloud, og der har ellers ikke været nogle problemer før 27/2 med at lave sikkerhedskopi. iPad siger at sikkerhedskopien vil fylde 380MB, så der er jo rigeligt med ledig plads på icloud. Nogen der har en løsning eller ide?
Redigeret af Axlon - 06-Marts-2021 kl. 19:31 |
|
Mvh Jesper
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sikkerhedskopier på PC med iTunes.
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan også købe mere plads på iCloud.
Jeg er dog for nærig til at betale for iCloud. Så det er helt slået fra hos mig. Ca. 1 gang om måneden laver jeg sikkerheds kopi via iTunes på PC. Det fungerer uden problemer. |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor købe? Der er jo rigeligt med plads, lyder det til i Axlon's indlæg... Men, kan der ligge en r*vfuld filer i iClouds papirkurv, og fylde - hvis der da ER en papirkurv? Kan der logges på iCloud fra en browser, og kontrolleres for dette?
Redigeret af mnielsen - 07-Marts-2021 kl. 09:58 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jesper
Har du prøver at logge af iCloud og logge på igen? Klaus
|
|
Axlon
Funktioner
Tak(0)
|
Min iCloud siger der er 4,6Gbyte fri plads, så hvad skulle det hjælpe at begynde at bruge penge på at købe mere plads, når der i forvejen er rigeligt plads.
Jeg kan ikke se nogen papirkurv med filer, og jeg har heller ikke andet end sikkerhedskopier liggende på icloud, hverken videoer eller fotos eller andre filer.
Har lige forsøgt at logge af/på icloud på min iPad, men det hjalp desvære ikke. |
|
Mvh Jesper
|
|
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Jesper
Har du andre Apple-enheder? iPhone, Mac eller andet? |
|
/zemo/
|
|
Axlon
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en gammel iPad 2 & ATV og så min nye iPad2020. Min gamle iPad 2 har ingen problemer med at lave sikkerhedskopi til iCloud.
Redigeret af Axlon - 07-Marts-2021 kl. 12:27 |
|
Mvh Jesper
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Online Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at log på https://www.icloud.com/
Havd siger den du har brugt. Hvis du har flere Ipads, så bruger de hver især på den samme plads. |
|
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
På iPaden kan du prøve at gå ind i Indstillinger -> "Dit Navn" -> iCloud -> Administrer lagringsplads -> Sikkerhedskopier. Måske der ligger gamle sikkerhedskopier og fylder. Det gjorde der fx hos mig.
Hvis det ser rigtigt ud (forbruget er under de 5 GB), kan du som Per skriver, logge ind på icloud.com og tryk Indstillinger. Scroll til bunden og tryk Log ud på alle browsere. Log ud af iCloud på begge dine iPads. Sluk helt for begge dine iPads. Tænd dem igen en ad gangen, og log ind igen på iCloud. Hvis det stadig ikke virker, foreslår jeg du ringer til Apple Support: getsupport.apple.com De kan tit nogle tricks.
|
|
/zemo/
|
|
Axlon
Funktioner
Tak(0)
|
Den siger jeg har brugt 2Mbyte på photos & videos, 32Mbyte på documents og 381Mbyte på backup, og at jeg har 4,6GByte available.
|
|
Mvh Jesper
|
|
Axlon
Funktioner
Tak(0)
|
Der ligger ikke noget på min iCloud og fylder, som sagt er der 4,6GByte fri. Har lige forsøgt at logge af på alle mine enheder og slukket dem, og logget af alle browser via www.icloud.com. Startet min iPad2020 op, og logget ind på icloud, og forsøgt at lave en sikkerhedskopi, men efter et par minuter, stopper den, og siger der ikke er nok ledig plads på iCloud, altså ingen forskel Må vidst have fat i Apple support.
|
|
Mvh Jesper
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |