recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ipad skærmdublering skifter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ipad skærmdublering skifter

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Susie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-December-2014
Sted: Bandholm, Danma
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Susie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ipad skærmdublering skifter
    Sendt: 25-December-2014 kl. 10:10
Efter et par minutter skifter den automatisk tilbage fra TV ipad.
Til top
Susie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Susie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2014 kl. 10:12
Der skulle have stået fra TV til ipad.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2014 kl. 10:18
Uden du lige fortæller alt for meget, kunne det lyde til, at dit tv slår over på hdmi, fordi der er gang i den port
Til top
Susie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Susie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2014 kl. 11:12
Jeg skifter TVet til hdmi 2 når jeg starter (på hdmi 1 viser det alm. fjernsyn fra vores parabol og det skifter det ikke tilbage til).   Airplay på ipaden er af sig selv skiftet fra Appeltv til ipad og når jeg skifter tilbage der, så virker skærmdoblingen lidt igen.
Når jeg ser dr1 via ipad - uden skærmdobling men drappen så fungerer det fint.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6684
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2014 kl. 11:38
Min gjorde samme for to dag siden.

Efter genstart af Apple tv, og sluk og tænd af iPad forsvandt problemet.
Venlig hilsen
KB
Til top
Susie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Susie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2014 kl. 12:04
Har kun prøvet at tænde-slukke for ipaden. Prøver med TVet også om lidt.
Til top
Susie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Susie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2014 kl. 15:03
Det hjalp ikke
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2014 kl. 15:11
Var iPad helt slukket, altså holde standby-knap nede til der står Skub for at slukke?
Venlig hilsen
KB
Til top
Susie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Susie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2014 kl. 15:12
Ja
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2014 kl. 15:23
Så ved jeg ikke hvad der er galt.
Venlig hilsen
KB
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2014 kl. 22:10
Prøvet at nulstille ATV?
Til top
Susie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Susie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2014 kl. 23:45
ATV? Det tror jeg slet ikke jeg har? (Troede det var noget man kørte på)
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu