|
Ipad skærmdublering skifter |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Susie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-December-2014 Sted: Bandholm, Danma Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2014 kl. 10:10 |
Efter et par minutter skifter den automatisk tilbage fra TV ipad.
|
|
![]() |
|
Susie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-December-2014 Sted: Bandholm, Danma Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der skulle have stået fra TV til ipad.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Uden du lige fortæller alt for meget, kunne det lyde til, at dit tv slår over på hdmi, fordi der er gang i den port
|
|
![]() |
|
Jeg skifter TVet til hdmi 2 når jeg starter (på hdmi 1 viser det alm. fjernsyn fra vores parabol og det skifter det ikke tilbage til). Airplay på ipaden er af sig selv skiftet fra Appeltv til ipad og når jeg skifter tilbage der, så virker skærmdoblingen lidt igen.
Når jeg ser dr1 via ipad - uden skærmdobling men drappen så fungerer det fint. |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6684 |
Min gjorde samme for to dag siden.
Efter genstart af Apple tv, og sluk og tænd af iPad forsvandt problemet.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Har kun prøvet at tænde-slukke for ipaden. Prøver med TVet også om lidt.
|
|
![]() |
|
Det hjalp ikke
![]() |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6684 |
Var iPad helt slukket, altså holde standby-knap nede til der står Skub for at slukke?
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Ja
|
|
![]() |
|
Så ved jeg ikke hvad der er galt.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Prøvet at nulstille ATV?
|
|
![]() |
|
ATV? Det tror jeg slet ikke jeg har? (Troede det var noget man kørte på)
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |