recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad til Apple TV via spotify
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad til Apple TV via spotify

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
malke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Juni-2007
Sted: Solrød Str., DK
Status: Offline
Point: 203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér malke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPad til Apple TV via spotify
    Sendt: 16-Maj-2012 kl. 21:06
Godaften derude :)

Jeg har lånt en Apple TV af en kollega, og jeg har en iPad og en Spotify Premium konto.

Kan det virkelig være rigtigt at lydkvaliteten bliver forringet når man dublerer skærmbilledet?! Ouch
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 21:28
Har ikke prøvet det, men lydkvaliteten kan vel sagtens blive nedsat, idet trådløs mirroring kræver en hel del. Men hvorfor vil du lave mirroring samtidig med du lytter til musik fra Spotify?
Til top
aznhandles Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Oktober-2008
Sted: Denmark
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aznhandles Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 22:26
man behøver ikke bruge mirror... bare brug airplay via din apple tv fra din ipad... musikken bliver vist når din musik afspilles...
Til top
malke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Juni-2007
Sted: Solrød Str., DK
Point: 203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér malke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 08:34
Oprindeligt skrevet af aznhandles aznhandles skrev:

man behøver ikke bruge mirror... bare brug airplay via din apple tv fra din ipad... musikken bliver vist når din musik afspilles...

Næeh, det behøver man ikke - men det kunne være smart hvis man kunne Wink

Jeg oplever at når jeg streamer musik via Spotify fra iPad til ATV, så efter 5-10 minutter slukket musikken - så skal jeg låse skærmen op på iPad'en, og så kommer der lyd igen Shocked

Er der nogle settings jeg kan/skal ændre for at komme dette til gode?

Redigeret af malke - 17-Maj-2012 kl. 08:34
Til top
kriztian Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juli-2011
Sted: København
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriztian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2012 kl. 10:35
Jeg oplever at når jeg streamer musik via Spotify fra iPad til ATV, så efter 5-10 minutter slukket musikken - så skal jeg låse skærmen op på iPad'en, og så kommer der lyd igen Shocked

Jeps, du skal ind under indstillinger og slå fra, at Ipad slukker ned efter x minutter...
Til top
kriztian Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juli-2011
Sted: København
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriztian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2012 kl. 10:47
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu