recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ipad til styring af musik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIpad til styring af musik

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
VestDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Juni-2010
Sted: Danmark , Odens
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Emne: Ipad til styring af musik
    Sendt: 14-Juli-2010 kl. 19:41
Hej

Jeg overvejer meget kraftigt at kunne styre min musik trådløst, og har set på sonos system. Det virker bestemt interessant, men jeg tvivler bare på at det er de x antal tusinde mere værd end f.eks Airtunes via Airport Express og AppleTV

Nogen der bruger deres Ipad med Remote, evt Iphone/ipod touch med flere zoner i deres Airport setup?
Til top
Caseman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2010 kl. 07:59
jamen jeg har 5 zoner og vi bruger vores Iphones som controler og så har vi den gamle CR100, men bruger i langt højere grad Iphone, da man altid har den på sig, hvilket jo er specielt smart når man har taget sin S5 med ud i haven.

Både Sonos og bruges af Iphone som controler kan jeg klart anbefale - det bedste køb der er foretaget i rigtig mange år.

Jeg regner med at skulle til Tyskland her i løbet af ferien og kigger der efter om jeg skulle være heldig at kunne få en Ipad med hjem - skulle jeg være heldig vil den klart blive brugt fremadrettet. Du skal også lige være opmærksom på at Sonos er på vej med en speciel app til Ipad - ved ikke hvornår den kommer, men den ser spændende ud.

PS: har du først haft Sonos inden for døren - kommer det aldrig ud igen:) og samtidig er der stor WAF
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2008
Point: 810
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2010 kl. 08:13
Hvad er fordelen over blot at bruge fx Apple's Airport Express, der vel næsten gør præcis det samme - bare billigere?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2010 kl. 13:23
sonos giver mulighed for uafhængig afspilning i hver zone. dette kan desværre ikke lade sig gøre med en itunes løsning. (med mindre man går over og bruger airfoil fra rogueamoeba, men det er bare ikke nær så godt integreret.)
med itunes/ipad løsningen kan du kun afspille 1 sang et vilkårligt sted. Dette er den største hage ved apples løsning. skal man have flere så skal du have flere maskiner at administrere med itunes installeret.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu