|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() Sendt: 03-Januar-2011 kl. 17:57 |
Det ville jo nok være sjovere at købe en iPad end at købe Kindle
Kindle: Bøger
iPad: Bøger, mulighed for internet, spil og musikafspiller
Men hvordan er skærmen på en iPad i sollys? Jeg bruger min Sony PSP i bussen, men ikke om sommeren: Der er alt for lyst til at se skærmen
Planen var at bruge iPad til spil
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
så ud fra det her kan vi læse at dit eneste spm er hvordan en ipad er i sollys i forhold til en kindle? - har du prøvet youtube? fx det her? http://www.youtube.com/watch?v=rIrvamOXqxs
ok det er en reklame - men det giver rent faktisk et rigtigt billede af den. |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
De to produkter er jo ikke engang tæt på at være ens. iPad har en LCD skærm og Kindle en E-ink skærm. Jeg har både en iPad og en Sony PRS650 (det samme som en Kindle) og de to produkter ligner nærmest på ingen måde hinanden. E-bogslæseren er perfekt at læse på, men kan ikke bruges til andet og iPad er ringe at læse på, men kan bruges til alt muligt. Vælg hvad du vil bruge mest tid på - iPad er ligeså belastende at læse på som enhver anden LCD skærm og ligeså dårlig som en laptop med glossy skærm udenfor. Kindle kan læses som du gør med en bog og under samme lysforhold (på godt og ondt).
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |