|
iPad1 - Jailbreak DONE - Hjælp til iOS6 opdatering |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2015 kl. 22:19 |
|
Søger som overskriften siger hjælp til dette. HVIS MULIGT :-)
Nogen der kan assistere enten guide, eller fysisk? Jeg bor på Fyn. Mvh. Rasmus Redigeret af fausing - 09-Januar-2015 kl. 08:20 |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvilken iOS er den opdateret til?
|
||
![]() |
||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
|
5.1.1 😊
Jeg er helt ny i iPad verdenen så spørg endelig hvis der er yderligere relevant info som mangler. |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
|
Jeg brugte redsnow sidst jeg jailbreakede en iPad . Gik nemt hurtigt og smertefrit. http://www.iphonehacks.com/2012/06/jailbreak-ios-5-1-1-new-ipad-3-ipad-2-ipad-1-users-redsn0w-untethered.html her er en guide, der er lige til at følge og henvisning til software :)
|
||
![]() |
||
|
Tak 😊 linket virker ikke men kopierede teksten og fandt siden frem. 😊
Det vil jeg prøve at rode med i morgen. Jeg giver en melding om hvordan det går. Mvh. Rasmus |
||
![]() |
||
|
Så nåede jeg lige det fra morgenstund.
Nu mangler jeg så bare at få den opdateret til iOS6 hvis det er muligt naturligvis. Er det bare at følge de guides der ligger på youtube? Ville helst høre fra nogen herinde at de har prøvet og hvor nemt det gik. 😊 Tak for hjælpen aerik indtil videre. Mvh. Rasmus Redigeret af fausing - 09-Januar-2015 kl. 08:20 |
||
![]() |
||
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
|
Altså hvis du opdaterer til IOS6, så skal du jailbreake igen. Så må du ud og finde et andet Jailbreak program der understøtter 6.x
Ha' lige i baghovedet at ikke er muligt at jailbreake alle versioner af IOS, så hvis du opdaterer til sidste udgave af eks. IOS6 og den ikke kan jailbreakes, så er løbet kørt. Kan ikke huske om det er tilfældet med IOS 6. Det er immevæk nogle måneder siden ;) Husk også at vælge et program der laver en Untetherd Jailbreak.
Redigeret af Wolff - 09-Januar-2015 kl. 11:41 |
||
![]() |
||
|
Opdateringerne til iPad 1 stoppede da ved 5.1.1, hvis jeg ikke husker forkert. Tvivler på, at der skulle ligge iOS 6 tilgængeligt for iPad 1 i det tilfælde. Måske nogle skins og andet gost i cydia, men hele iOS?
|
||
![]() |
||
|
Ja det gjorde den nemlig, men syntes at det umiddelbart lignede den kunne hentes alligevel via diverse luskerier. Men det er vidst kun skins som du er inde på desværre. Men fred være med det, det var kun hvis det kunne lade sig gøre. Synes bare der er mange apps den ikke understøtter. |
||
![]() |
||
|
Tror heller ikke motoren er stærk nok til ios6 i fald af det skulle lykkes. Der er rigtig mange apps den ikke understøtter pga den noget gamle udgave af iOS. Har pt et job, hvor der kræves ios8 for at kunne udfører jobbet via iPad app. Så der bliver nok desværre endnu færre den den kan klare |
||
![]() |
||
|
Nej, det er nok rigtigt.
Jeg skal heldigvis ikke bruge ret mange apps, da det mest er tiltænkt surfing og musik. Men Spotify måtte den nu godt kunne klare. :-) Tak for hjælpen. Mvh. Rasmus |
||
![]() |
||
iballan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 89 |
|
Jeg har selv lige gjort det med AVPlayer HD, da jeg har fået fingre i en Ipad One og havde samme problem.
Hvis du har en anden IOS enhed (hvor du bruger samme apple ID) der har nyere IOS, kan du installere spotify på den, og derefter kan du få lov til at downloade de gamle version af app'en. (det forudsætter at den pågældende app har været tilgængelig for den version af IOS). Hvis du ikke har en anden enhed, har jeg læst noget med at du kan købe app'en via Itunes (på pc'en) og derefter lave samme trick. Ikke testet fra min side. Måske andre ved noget. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |