recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad2 - Hjælp til div apps
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketiPad2 - Hjælp til div apps

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
obelix Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Emne: iPad2 - Hjælp til div apps
    Sendt: 07-Oktober-2011 kl. 18:04
Vi er blevet de lykkelige ejere af en iPad2 efter fruen havde deltaget i en konkurrence og har derfor lige et par spørgsmål jeg håber at kunne få hjælp til.
 
  1. Jeg har nogle film/video som ligger på pc som .iso fil, er der et nemt lille gratis program til at konvertere dem over så de kan afspilles på iPad eller min iPhone.
  2. Hvilke program bruger I til at gennemse eller billeder som ligger på en netværks HD?
  3. Hvilke program er der som et rimelig office program? og gerne man kan printe fra (Har netværks printer)

vh Rico

Til top
sodaha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 397
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2011 kl. 19:06
2. Hvilken netværk harddisk har du ? - har du prøvet at søge i app store på mærket ?
Jeg har selv en western digital my book live og bruger WD photos og WD 2go, til at vise billeder og andre filer på min iPhone &iPad.

3, er din printer kompatibel med AirPrint ?
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012)
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2011 kl. 19:45
ellers hent samsung mobile print. og installer det. så skulle du faktisk kunne printe fra næsten en hvilken som helst smartphone/tablet så længe printeren er koblet på netværket.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2011 kl. 21:06
Oprindeligt skrevet af obelix obelix skrev:

Vi er blevet de lykkelige ejere af en iPad2 efter fruen havde deltaget i en konkurrence og har derfor lige et par spørgsmål jeg håber at kunne få hjælp til.
 
Jeg har nogle film/video som ligger på pc som .iso fil, er der et nemt lille gratis program til at konvertere dem over så de kan afspilles på iPad eller min iPhone.

Handbrake.fr - det er det bedste.

Oprindeligt skrevet af obelix obelix skrev:

Hvilke program er der som et rimelig office program? og gerne man kan printe fra (Har netværks printer)

Jeg bruger Pages og Numbers, men du kan få programmer der er lavet til MS Office filer.

Fra min Palm tid kan jeg huske Documents to go:

http://www.dataviz.com/products/documentstogo/iphone/index.html?device_id=735

Det var det bedste dengang - men jeg ved ikke nu ...



Kig også på Goodreader - det kan læse stort set alle filer.




Redigeret af Brixen - 07-Oktober-2011 kl. 21:08
Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu