recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IPBox 900/910 eller Vantage VT 7100C
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIPBox 900/910 eller Vantage VT 7100C

Besvar Besvar Side  <1 121314
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2009 kl. 19:22
Oprindeligt skrevet af JonasIGalten JonasIGalten skrev:

Hej Kleth,

Her er det indslag jeg fik fra pendec i sin tid da jeg spurgte sidst:

Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Oprindeligt skrevet af JonasIGalten JonasIGalten skrev:

Info om kort: Det er et originalt YouSee-kort. Jeg bruger en ViaAccess CAM og altså ikke den direkte kortlæser i maskinen. Den skriver ved opstart at den har fundet et ViaAccess CAM.

jeg vil stærkt anbefale du prøver de interne kortlæsere, da disse er bedre understøttet med de eksterne programmer og drivers lavet her.

Selve DGStation applikationen kan godt have lidt CI problemer og derfor f.eks ikke opdatere dit kort korrekt og sende EMM informationer til modulet.

Min ViaAccess CAM virkede fint da jeg havde den i en computer med et DVB-C kort.

- Jonas

og det kan se have ændret sig.

btw, der siges at mest stabile DGStation software er 8873, og bruges den NLB release, så er der standard aktiveret interne læsere, og de bør fint virke med viaccess kort (ved ikke om det er via3 kort? så kan det være software ikke virker)

Til top

Besvar Besvar Side  <1 121314

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu