recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IPbox 9000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIPbox 9000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Vatos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-December-2006
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: IPbox 9000
    Sendt: 09-Januar-2010 kl. 08:13
Hej
 
Jeg overvejer at købe en IPbox 9000 (eller vente til 9900) istedet for min dreambox 7025.
 
Er IPbox'ene stabile nok og kan man f.eks køre mgcamd/cccam mv. på dem?
 
Hvor skal man købe dem?
 
 
Takker ;-)
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2010 kl. 09:48
Stabile, jeg kan se at dem med de gamle boxe ikke har så mange problemer, dem med de nye har en masse problemer da Enigma er i udvikling. Der er den her nye tuner der er sat i fra 10 måned 2009 som ikke understøttes af de gamle images. Min viden er fra november.
De bokser med lidt af de børnesygdomme som er fortid på Dreambox. Syntes at se fra diverse forums at du skal accepterer at 80% af tingene kører, bla. andet er der fejl på undertekster på HD.
 
Der er faktisk også skrvet en del om disse IP bokse herinde. Og der er side op og ned på nettet.
 
Hvad sker der egentlig for DB7025 folket, syntes at se at de tror de sidder med guldet i den blå avis, det er en boks der er non HD, non e-sata og vist også IDE disk, i mine øjne er de prissat på den forkerte side af 1200 kr. brugt.
Ved godt at de er mere fornuftigt opbygget mht. varme osv. men de er jo forældet på flere væsentligte punkter. Nå men det var jo ikke det dit indlæg handlede om. Patriarken har iøvrigt fint fod på disse bokse.
MVH
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu