|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
![]() |
||
Hvilken fremgangs måde er det ? |
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
||
- Abcom sætter navn til en image version, som de ikke har retten til. så hvorfor støtte deres udgivelse. (SF addon, som ikke er lavet af dem) |
|||
![]() |
|||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
![]() |
||
Nå "r9203" testet og jeg kan ikke optage, den skriver som den plejre, men der ligger ikke en video under "recorded".
|
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
Hardy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Status: Offline Point: 57 |
![]() |
||
Det var jeg ikke klar over... Hvad indeholder SF addon egentlig? (Jeg kan finde forklaringer vedr. installation, men ikke rigtigt noget om funktionaliteten.)
Dvs. NLB er baseret på et DGStation image?
Sådan har jeg også gjort, og det så ud til at gå godt. Efterfølgende har jeg set, at man skal kalde den db.dat.edited og reboote - men det er åbenbart ikke nødvendigt?
|
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
||
ups, jo da.. db.dat.edited er korrekt..
|
|||
![]() |
|||
Hardy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Status: Offline Point: 57 |
![]() |
||
Gad vide hvad logikken er med de nye image versioner: r9203 fra Abcom har "subtitle language" med i menuen, og dermed også automatiske undertekster ved kanalskift. r9207 fra DGS (og dermed også NLB 9207) har ikke denne mulighed, så man skal stadig slå undertekster til ved hvert kanalskift. Jeg har i øvrigt stadig set hængende undertekster i begge udgaver...
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Så ligger der et fix til NLB image, på denktenk. Så vi får vores undertekster aktiveret auto igen! det er da perfekt.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Super, vil prøve den i morgen |
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er en dynamisk verden, vi lever i! Godt jeg købte IPBoxen for at lege: Selv om min gamle Dreambox får et nyt image i ny og næ, er det flere år siden, der har været væsentlige fejl at rette - her er der lidt mere gang i den... |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Mener du stadig at der er meget arbejde i Ipbox'en ? Offtropic: Stofa kundeservice siger at jeg har digital spejl af den store pakke, men det eneste jeg kan se er dr og tv2's programmer (ikke scrambled) og så tv2 filmHD som ipbox'en siger er scrambled. Update: Har lige talt med "Zaptor" kundservice, og de siger at mit kort ikke er opdateret. De sender opdatering til den, så jeg bare skal tænde for den når jeg kommer hjem.
|
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det enkle er at du skal vide om dit Irdeto kort (Stofa) også er accepteret af kortlæseren. normalt kan man se dette på: I venstre menu side, kan du se kort status, kan ikke lige huske punktet du skal vælge så prøv dem alle måske.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
jeg har en ip9000 som kører med det image, og den optager da fint det som jeg forventer den skal?
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |