|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() Sendt: 10-April-2009 kl. 09:29 |
Hej!
Vil bare lige oplyse alle, som bruger deres Ipod Touch som Squeezebox controller, at der udkommet en ny udgave af iPeng!! ![]() Nu kan man f.eks. høre netradio uden at have sin Squeezecenter-server tændt. Desuden er der kommet mulighed for plugins, så mon ik' der kommer en del nye features senere - jeg glæder mig i hvert fald ![]() PS: Det er gratis at opgradere, hvis man allerede har købt en tidligere version af programmet... |
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Er der egentlig nogen som benytter denne kombination med SC installeret på en NAS - hvordan er hastigheden med sådan et setup?
|
|
![]() |
|
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() |
Jeg vil sige det således at når jeg forbindelsen mellem enhederne, så er hastigheden rigtig rigtig god.
I virkeligheden er ipod'en bedre, mere brugervenlig, end controlleren når der skal scrolles igennem musikken. |
|
/Christian
'I stick my neck out for nobody' |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
iPeng kan vel lige så godt benyttes til Boom eller Classic - der er intet som binder den til Duet'et andet end at den betragtes som et alternativ til Controlleren?
|
|
![]() |
|
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() |
Det ved jeg ikke- har kun duet.
|
|
/Christian
|
![]() |
|
bhaagensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
![]() |
+ til Transporter, Softsqueeze, Controller (når den bruges som afspiller), og SqueezePlay; eller er det korrekt:) |
|
![]() |
|
bcravn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Er der nogen der bruger den i ovenstående setup? Jeg har selv en SB classic, men synes faktisk det kunne være sjovt at "opgradere".
Umiddelbart har jeg ikke andet at bruge Ipod touch'en til, men den er jo lidt billigere en SB control'eren, og har vel trods alt lidt flere muligheden for at bruges andre steder. -Side bemærkning, kan jeg streame musik på ipod'en fra Squeezecenter helt uden om Duet/SB classic/whatever, så længe jeg er på samme lan? (Jeg kunne jo hurtigt bygge mig en hjemmelavet Boom, i så fald :) ) |
|
/Bjarke
|
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() |
Det er planlagt til at komme i version 1.3. Bliver smart med en "gratis" ekstra player ![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen.
Jeg kan ikke få adgang til netradio uden nas'en er tændt (med Squeezecenteret) Burde jeg ikke kunne det? |
|
/Christian
|
![]() |
|
![]() |
Du skal vælge SqueezeNetwork som kilde i stedet for SC. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
ja, men receiver vil ikke logge på squeezenetwork uden Nas'en er tændt.
Hvad kan det skyldes ? |
|
/Christian
|
![]() |
|
![]() |
Lige pt er Nasen tændt, jeg hører netradio, men på Squeezenetwork står recieveren som ikke logget på... huh?
anyone? |
|
/Christian
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |