recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iphone 11 Pro - nødvendigt med reservation
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Iphone 11 Pro - nødvendigt med reservation

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Iphone 11 Pro - nødvendigt med reservation
    Sendt: 13-September-2019 kl. 09:18
Hejsa. Nu ved jeg godt ingen af jer har en krystalkugle, men tror i at det er nødvendigt at reservere den nye Iphone, hvis man gerne vil have den snart, og ikke om 2 måneder først? Jeg kan huske i "gamle" dage, hvor der kunne være lang tids ventetid hvis man ikke var forrest i køen til den nye Iphone, men jeg mindes de sidste par releases har været lidt lunkne (Jeg mindes den her video LOL https://www.youtube.com/watch?v=GmrlqyvselQ )
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2019 kl. 11:29
Hvis du bestiller på Apples hjemmeside, tror jeg ikke du skal vente ret længe på den nye iPhone. Man kan bestille fredag kl. 14.





Redigeret af Brixen - 13-September-2019 kl. 17:15
Venlig hilsen
KB
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2019 kl. 20:03
Det kommer jo helt an på hvor mange de har produceret til launch, hvor mange der er forecastet i DK og hvor mange apple så reelt sender til DK, og hvor stor efterspørgslen er. Ingen af de ovenstående er der nogen af os der reelt ved noget om, så den eneste sikre måde er at forudbestille. der kommer ikke leverancer ud før den 20/9.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2019 kl. 20:50
Det var vist i gamle dage man skulle vente.

Hvis du ikke kan vente kan du bare bestille nu.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu