recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone 3G S fra USA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketiPhone 3G S fra USA

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Direkte link til dette indlæg Emne: iPhone 3G S fra USA
    Sendt: 09-Januar-2010 kl. 15:58
Halløj

Hvordan ser det ud med at unlocke en sprit ny out-of-the-box 3G S fra USA? Har nemlig muligheden for at få en med hjem derovre fra.

Har ingen ide om hvor jeg skal starte, så hvis i kender nogle gode forumer, guides eller konkret ved hvordan det gøres, så er jeg lutter ører.

På forhånd tak :)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2010 kl. 16:05
 
 Du skal lige undersøge om den kan bruges i Europa, eller om den kun har GSM 1900. Sansynligvis er den Tri eller Quadband, men undersøg de lige for at være sikker.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2010 kl. 16:30
Jeg tror ikke der er store problemer med at få Tlf til at virke her, da der vist findes en del forskellige måder at unlocke dem på. Mig bekendt er alle iphones quadband

det store problem tror jeg er at få lov at købe den (med mindre vi snakker Chinatown o.lign), da iphones ligesom herhjemme kun sælges med abonnementer som kræver en amerikansk adresse og muligvis kreditkort
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2010 kl. 16:32
Oprindeligt skrevet af Vanderlay Vanderlay skrev:


det store problem tror jeg er at få lov at købe den (med mindre vi snakker Chinatown o.lign), da iphones ligesom herhjemme kun sælges med abonnementer som kræver en amerikansk adresse og muligvis kreditkort


Har bare set flere steder at den også bliver solgt uden abb, men kun man bruges til AT&T, og så man man jo egentlig lige vidt Ouch
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2010 kl. 17:38
Der findes et forum hvor du kan få svar på dit spørgsmål, men jeg ved ikke om man må skrive det herinde.
Men på det forum er alle experterne i  Iphone og de fraråder at hente telefon i USA.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2010 kl. 17:40
Kan du så ikke lige pm mig ;)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2010 kl. 18:15
 
 Der er en til salg her: S: NY Iphone 3GS 32GB Sort farve
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2010 kl. 18:17
Ja har godt set det, men syns den er lige pebret nok.  Man kan jo få en ny (dog med abb, men inkl 20gb data i måneden) for omkring 4000 for 6mdr. 
Til top
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Juni-2006
Status: Offline
Point: 292
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2010 kl. 14:36
Gør det for guds skyld ikke du får den aldrig unlocked den er beregnet til at&t og kører med en ny type baseband der ikke bare kan unlockes. købe en ny hos 3 og få et dejligt abb. med masser af data og fri mms/sms kan MEGET betale sig. du får intet ud af det andet
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu