|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
|
Jeg napper den med 3. Det har oppet sig gevaldigt m.h.t. kundeservice i det
seneste par år, og så har de suverænt den bedste dækning. Det er 2 punkter som telia ikke magter. |
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Tror ikke helt de priser holder. Til WWDC da iPhone 3GS blev annonceret var der jo priser på: 32GB 299$, 16GB 199$ og iPhone 3G 8GB 99$. De to første er jo de samme priser som iPhone 3G med henholdsvis 16GB og 8GB blev lanceret til. Så jeg tror på at priserne på iPhone 3GS bliver ca. de samme som iPhone 3G, hvor 32GB = 16GB pris og 16GB = 8GB pris. Det er ihvertfald det der er blevet lagt op til fra Apple. Så 7.000 lyder IMO helt hen i vejret. Man skal huske (som du også nævner) at prisen på de 5.600 med abo jo er inkl. et abonnement som sandsynligvis bliver dyrt (Telia lancere 3G med et månedligt abonnement på 599kr), men tilgengæld også giver stortset ubegrænset forbrug på alt. Dvs. ens normale forbrug over de næste 6 måneder kan fratrækkes prisen på de 5.600kr. Dette kan man ikke hvis man køber den oplåst uden abonnemet, hvilket bare gør den løsning endnu dyrere. Samtidigt så kan der også være et issue med hensyn til garanti. Jeg kunne aldrig finde på at købe noget så dyrt som min iPhone uden at jeg får dansk garanti/reklamationsret på det. |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Nej, jeg mente nu 5.600 kroner uden abonnement (og udenom Telia) /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
|
Jeg vil også helt klart forvente at de to nye kommer til at koste det samme som de to gamle, hvor 32GB = 16GB og 16GB = 8GB som Jonas skriver.
Der er ikke lagt op til andet fra Apples side, og de nye er heller ikke dyrere i produktion. Grunden til den høje pris hos GoBlue kan evt. skyldes at de køber dem i Frankrig, hvor det er et lovkrav at de også skal kunne købes uden abonnement, men til gengæld har de prissat den højt for at få folk til at købe den med abonnement. |
||
![]() |
||
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
|
Har set den her
til 5k låst op. Kender ikke til siden, men der er vel billigere end GoBlue. Hilsen Ole |
||
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
||
![]() |
||
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
|
jamen med 3 koster den 4300 som er inkl abb i 6 måneder, så det kan altså ikke svare sig.
|
||
![]() |
||
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
|
Ja, men så er det den med 16gb. til 4392,- Hilsen Ole |
||
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
||
![]() |
||
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
|
ja men hvis du får den til samme pris hos 3 og der er er 3modem inkl i prisen samt fri sms og fri tale til 3kunder og 300minutter til andre. så skal man da være dum for at vælge et uden abb. hvor dit forbrug kommer oveni.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er jo stadig kun den på 16gb. Eller er jeg helt galt på den? Hilsen Ole |
||
Kokkeole
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok. Jeg har nu regnet det ud og forstår hvad du mener. Det er 4893,-kr. med et abonnement. Med taletid m.m.
Så kommer jo flytning af nummer osv. Hilsen Ole Redigeret af kokkeole - 01-August-2009 kl. 21:38 |
||
Kokkeole
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
![]() |
|
Han har bare ikke leveret en eneste 3GS endnu |
||
![]() |
||
![]() |
|
Næ, og som sagt, kender jeg ikke firmaet. Skulle jeg købe den der, var det nok som afhentet og til betaling i butikken. Jeg skal på ferie til USA i morgen, og ser om hvad der lader sig gøre derovre. Hilsen Ole |
||
Kokkeole
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |