|
iPhone 3GS flækket på bagsiden, reklamation? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Maj-2013 kl. 22:05 |
Hej,
Jeg ved det er en klassisk iPhone 3 skade, at den flækker på bagsiden ved ladestik. Men er der nogen der harberfaring med, om Apple tager den, når den er reklamationsperioden, eller er det en "brugerfejl"? |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har fået byttet en 3GS inden for garantiperioden pga. flækket bagcover. Det var også en revne ved ladestikket jeg klagede over. Hvordan kan en 3GS være inden for garantiperioden?
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Hvad mener du? |
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Jeg tror Torben mener, at telefonen er meget gammel, og derfor ikke længere er dækket af reklamationsretten?
|
|
![]() |
|
Tjah den er købt hos 3 i august eller september 2011, så den burde være under reklamationsretten endnu
|
|
![]() |
|
lks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Status: Offline Point: 133 |
Du kan jo prøve at kontakte sælger, du har stadigvæk reklamationsret hvis du kan bevise at fejlen har været der fra starten, men din garanti periode er over.
|
|
![]() |
|
Ja, sender kæresten ned med den.
Synes bare jeg kunne huske, at det var en almindelig fejl. Så håbede lidt, at der var nogen, der havde erfaring med det |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
jeg har erfaring med fejlen(min egen 3gs), men ikke prøvet en reklamation af denne ... Kan man få den byttet på baggrund af det!?!? ville have troet at det bare er almen slitage...
|
|
![]() |
|
Ringede til Apple, der sagde jeg skulle henvende mig i butikken, da den er ældre end et år. Så umiddelbart siger personen jo, at server en fejl, de er bekendt med, men spørgsmålet er, om jeg kan bevise 3 om at det er en fejl
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Hvis det er en fejl på produktet som skyldes dårlig konstruktion, skal de vel fikse det... - og hvis mange andre har haft den samme fejl/skade er der vel ikke så meget at diskutere.
|
|
![]() |
|
Umiddelbart dækker reklamationsretten, men ekspedienten nåede at fyre linjen af med, at den ville blive sendt ind, og så analyseret for, om den har lidt overlast, er det tilfældet koster det 275kr hvilket jeg ikke mener det er værd for at få den igen.
Så finder aldrig ud af om skaden er omfattet af reklamationsretten :) |
|
![]() |
|
Mentalisac ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2012 Status: Offline Point: 209 |
Dengang jeg havde Iphone 3gs sendte jeg den in på garantien pga. flækket bagcover.
Det er en kendt fejl på den model, at bagcoveret er spændt for hårdt fast, så derfor skal der ikke meget til at knække det.. Så send du den roligt afsted
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |