recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone 3GS flækket på bagsiden, reklamation?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone 3GS flækket på bagsiden, reklamation?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPhone 3GS flækket på bagsiden, reklamation?
    Sendt: 27-Maj-2013 kl. 22:05
Hej,

Jeg ved det er en klassisk iPhone 3 skade, at den flækker på bagsiden ved ladestik.

Men er der nogen der harberfaring med, om Apple tager den, når den er reklamationsperioden, eller er det en "brugerfejl"?
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 10:02
Jeg har fået byttet en 3GS inden for garantiperioden pga. flækket bagcover. Det var også en revne ved ladestikket jeg klagede over. Hvordan kan en 3GS være inden for garantiperioden?
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 10:04
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Hvordan kan en 3GS være inden for garantiperioden?

Hvad mener du?
Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 10:24
Jeg tror Torben mener, at telefonen er meget gammel, og derfor ikke længere er dækket af reklamationsretten?
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 10:26
Tjah den er købt hos 3 i august eller september 2011, så den burde være under reklamationsretten endnu
Til top
lks Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-December-2009
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 11:48
Du kan jo prøve at kontakte sælger, du har stadigvæk reklamationsret hvis du kan bevise at fejlen har været der fra starten, men din garanti periode er over.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 11:49
Ja, sender kæresten ned med den.
Synes bare jeg kunne huske, at det var en almindelig fejl. Så håbede lidt, at der var nogen, der havde erfaring med det
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 16:04
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Ja, sender kæresten ned med den.
Synes bare jeg kunne huske, at det var en almindelig fejl. Så håbede lidt, at der var nogen, der havde erfaring med det
jeg har erfaring med fejlen(min egen 3gs), men ikke prøvet en reklamation af denne  ... Kan man få den byttet på baggrund af det!?!? ville have troet at det bare er almen slitage...
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 16:28
Ringede til Apple, der sagde jeg skulle henvende mig i butikken, da den er ældre end et år. Så umiddelbart siger personen jo, at server en fejl, de er bekendt med, men spørgsmålet er, om jeg kan bevise 3 om at det er en fejl
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2013 kl. 23:02
Hvis det er en fejl på produktet som skyldes dårlig konstruktion, skal de vel fikse det... - og hvis mange andre har haft den samme fejl/skade er der vel ikke så meget at diskutere.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2013 kl. 18:02
Umiddelbart dækker reklamationsretten, men ekspedienten nåede at fyre linjen af med, at den ville blive sendt ind, og så analyseret for, om den har lidt overlast, er det tilfældet koster det 275kr hvilket jeg ikke mener det er værd for at få den igen.

Så finder aldrig ud af om skaden er omfattet af reklamationsretten :)
Til top
Mentalisac Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Februar-2012
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mentalisac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2013 kl. 18:24
Dengang jeg havde Iphone 3gs sendte jeg den in på garantien pga. flækket bagcover.
Det er en kendt fejl på den model, at bagcoveret er spændt for hårdt fast, så derfor skal der ikke meget til at knække det..

Så send du den roligt afsted
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu