|
iPhone 4 opførte sig mærkeligt! venligst læs |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Januar-2012 kl. 21:07 |
||
Hej - jeg ved det er lidt langt men venligst læs
< ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0"> Sagen er den, at der igår skete noget meget mærkeligt med min snart 1,5år gamle iPhone 4. Den virkede fint gennem dagen men lige pludselig kunne den ikke finde signal. Der stod bare "Søger" hele tiden. Jeg prøvede at slukke og tænde den flere gange, ligeledes slå "flymode" fra og til men intet hjalp. Da jeg kom hjem prøvede jeg at ringe til min kæreste men min egen telefon reagerede ikke og blev bare ved med at skrive "ringer op" men sjovt nok ringede min kærestes telefon. Hun kunne dog ikke høre mig sige noget. Jeg prøvede at tage simkortet ud og sætte det i igen for at se om det evt. kunne afhjælpe problemet hvilket det ikke kunne. Nogle gange viste den at der var signal uden at skrive udbyder men jeg kunne stadig ikke bruge den. Jeg tænker så at en gendannelse evt. kunne virke og opdager så, da jeg får telefonen sat til computeren at min iPhone af sig selv har skiftet navn til "Anders iPhone" under "Denne computer" ![]() Jeg laver en ny sikkerhedskopi og får telefonen gendannet til en ældre sikkerhedskopi og så virker den igen ! ![]() ![]() Jeg gendanner så igen til den ældre sikkerhedskopi så telefonen igen virker, men når jeg nu sætter den til PC'en via datakabel kan jeg ikke finde telefonen under "Denne Computer" hvor jeg plejer at kopiere billeder fra, men kan snildt finde den i itunes. ![]() Har nogen af jer oplevet noget lignende? at telefonen ikke gider finde signal og at den bare skifter navn af sig selv? Er min iPhone blevet hacket eller hvad kan der være sket? |
|||
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Har du købt din telefon som ny, eller brugt?
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
||
Den er købt som splinter ny og netop derfor undrer det mig virkeligt at den uden videre skifter navn til "Anders iPhone". Da jeg gendannede skrev den også "din iPhone er låst op" hvorefter jeg skulle registrere den:s
|
|||
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
||
Det er underligt, især når det er en helt ny tlf. Jeg aner ikk hvordan det er sket.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
||
Har du mon gendannet den med en forkert profil?
|
|||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||
![]() |
|||
||
< ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0">
Nej, jeg har aldrig haft andre iPhone sat til og den skiftede navn inden den blev gendannet:s
efter gendannelse kan jeg så ikke se navnet på den da den ikke popper op under "denne computer" Redigeret af matv88 - 20-Januar-2012 kl. 08:20 |
|||
|
|||
![]() |
|||
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
||
Har du forbyttet den ved et uheld?? For det lyder mystisk......
|
|||
+ 70 positive handler!
|
|||
![]() |
|||
||
< ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0">
Det har jeg helt sikkert ikke da skærmen på min iPhone er revnet flere steder. Så der er ikke noget at tage fejl af.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
||
|
|||
|
|||
![]() |
|||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1575 |
||
|
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
![]() |
|||
||
Det har den været for over et halvt år siden men er det ikke mere.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1575 |
||
Det skal jo tages med i forsøget på at finde en forklaring på navneskiftet. Men telefonen kan jo sagtens være defekt... |
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |