recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iphone 4 pludselig låst
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIphone 4 pludselig låst

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Emne: Iphone 4 pludselig låst
    Sendt: 08-September-2010 kl. 20:41
Jeg er vist ikke så heldig for tidenCry

Jeg tilsluttede min Iphone 4 min PC for at synkronisere. Ved tilslutningen blev det vist, at en ny opdatering til Itunes var tilgængelig, og ja sagde ja tak.

Da opdateringen var fuldført, og kablet fjernet mellem Ip og PC kunne jeg ikke længere få den normale adgang til min IP. Skærmen på IP viser et billede af USB kablet og et billede af Itunes logo. Og jeg får at vide "No services" Jeg får ind i mellem beskeden, at jeg skal indsætte et SIM-kort der ikke er låst.Confused

Hvad søren er der nu galt? Nogen der ved hvorledes problemer kan løses?Tongue 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2010 kl. 20:51
det lyder lidt somom du ikke har givet den nok tid til at gendanne systemindstillingerne efter update.
bedste bud vil være at tilslutte den din computer og inde fra itunes gendanne dit system... også vær helt sikker på du først fjerner den efter den har synkroniseret systemet med din backup (den plejer at spørge om du vil starte fra blank telefon eller fra en given backup hvor du så kan vælge hvilken backupversion du vil installere .

edit jeg går udfra den har taget en backup af din telefon inden du startede updaten... typisk opdaterer man først selve itunes som herefter genstarter.. herefter opdaterer man telefonen

Redigeret af rhsin - 08-September-2010 kl. 20:53
Mvh

René
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2010 kl. 20:53
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

det lyder lidt somom du ikke har givet den nok tid til at gendanne systemindstillingerne efter update.
bedste bud vil være at tilslutte den din computer og inde fra itunes gendanne dit system... også vær helt sikker på du først fjerner den efter den har synkroniseret systemet med din backup (den plejer at spørge om du vil starte fra blank telefon eller fra en given backup hvor du så kan vælge hvilken backupversion du vil installere .
Dav Rene, jamen så har den opdateret i over en time, og der var ingen aktivitet vist hverken på IP eller min PCConfused Men jeg prøver da lige hvad du sigerTongue
TakTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2010 kl. 20:58
René .du er bare en stjerne - nu funker det i igenClapClapClapClap
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2010 kl. 21:02
hmmm går udfra vi snakker om din gamle pc?... hvis den er ved at dø så kan en itunes opdatering godt tage rigtigt lang tid.... prøv genstart pcen når denne er startet her op og intet andet kører.. så start itunes (uden iphonen tilsluttet) når itunes er startet op så gå lige op i menuen opdateringer og lad den tjekke om der er en opdatering til itunes.. er der det lad den køre den... og det kan altså godt tage noget tid (det gør det ikke på en hurtig pc med rigeligt med ram ;o)

Men mener der er nye opdateringer til både itunes og iphone.. så det kan måske også lægge lidt pres på serverne...

Men tilslut først iphonen når du er sikker på itunes er startet opdateret og klar... (alt det bøvl skulle du meget gerne blive fri for med din nye computer)
Mvh

René
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2010 kl. 21:05
hehe nåeh men så er alt godt igen.. men syntes egentligt det understreger hvor foolproof iPhonen er.. for bare du jævnligt tilslutter den din computer så du har din back at gå til så kan du altid gendanne din telefon tilbage til det udgangspunkt.. som hele tiden bliver opdateret... det er faktisk kun lige apps du med held også lige kan overføre til din pc så disse også automatisk bliver synkroniseret.

og smadrer du din telefon så køber du bare en ny.. og gendanner den mod din backup.. vupti så har du din iphone igen.. som den var.. med ALLE dine indstillinger osv.
Mvh

René
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2010 kl. 21:09

hmmm går udfra vi snakker om din gamle pc?... hvis den er ved at dø så kan en itunes opdatering godt tage rigtigt lang tid.... prøv genstart pcen når denne er startet her op og intet andet kører.. så start itunes (uden iphonen tilsluttet) når itunes er startet op så gå lige op i menuen opdateringer og lad den tjekke om der er en opdatering til itunes.. er der det lad den køre den... og det kan altså godt tage noget tid (det gør det ikke på en hurtig pc med rigeligt med ram ;o)

Men mener der er nye opdateringer til både itunes og iphone.. så det kan måske også lægge lidt pres på serverne...

Men tilslut først iphonen når du er sikker på itunes er startet opdateret og klar... (alt det bøvl skulle du meget gerne blive fri for med din nye computer)
Super, det vil jeg gøre, og jep - det er min gamle PC. Den nye kommer først i morgenTongue

Og mit job vil altså ikke have Apple på deres net, og jeg fik at vide, at jeg ikke vil kunne logge ind via Citrix, og så var det løb kørt, og jeg kan heller ikke via min IPSmile

Så meget frabeder firmaet sig Apple, at man fluks forærede mig Vindows 7 den professionelle udgaveLOL
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2010 kl. 21:12
hehe ja det siger de.. men citrix skriver det vil virke.. fik du prøvet om du kunne logge ind på systemet via citrix apps ?

men det er da bare super de smed en pc med win7 i nakken af dig.. så kan man da ikke brokke sig over det.. den skal du nok blive glad for.. især når du finder ud af at mediaplayeren på denne kan afspille musik fotos osv. direkte til din receiver Star

edit du skulle også meget gerne have fået iPhone ios 4.1 ved ovenstående manøvre.. som du har kørt.. så altså også en opdatering af din iphones system

Redigeret af rhsin - 08-September-2010 kl. 21:13
Mvh

René
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2010 kl. 21:12
Som rhsin skrev, kan der være pres på lige nu til aften, da iOS 4.1 er udkommet - men godt den virker igen!
          
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2010 kl. 21:14
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Som rhsin skrev, kan der være pres på lige nu til aften, da iOS 4.1 er udkommet - men godt den virker igen!
  har du set hvad ændringer der er i version 4.1? opdaterer lige lillemors iphone
Mvh

René
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2010 kl. 21:20

hehe ja det siger de.. men citrix skriver det vil virke.. fik du prøvet om du kunne logge ind på systemet via citrix apps ?

men det er da bare super de smed en pc med win7 i nakken af dig.. så kan man da ikke brokke sig over det.. den skal du nok blive glad for.. især når du finder ud af at mediaplayeren på denne kan afspille musik fotos osv. direkte til din receiver Star

edit du skulle også meget gerne have fået iPhone ios 4.1 ved ovenstående manøvre.. som du har kørt.. så altså også en opdatering af din iphones system
Det fik jeg formentlig også, der kom nogle oplysninger om hav IP nu kanLOL
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2010 kl. 21:22
kæft hvor er du dygtig, du har softwareopdateret din telefon LOL
Mvh