recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iphone 4 pludselig låst
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIphone 4 pludselig låst

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2010 kl. 21:22
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

hehe nåeh men så er alt godt igen.. men syntes egentligt det understreger hvor foolproof iPhonen er.. for bare du jævnligt tilslutter den din computer så du har din back at gå til så kan du altid gendanne din telefon tilbage til det udgangspunkt.. som hele tiden bliver opdateret... det er faktisk kun lige apps du med held også lige kan overføre til din pc så disse også automatisk bliver synkroniseret.

og smadrer du din telefon så køber du bare en ny.. og gendanner den mod din backup.. vupti så har du din iphone igen.. som den var.. med ALLE dine indstillinger osv.
Jeg kan godt se fidusen ved den type af back-upTongue
Og endnu en stor stor tak for din hjælpTongueClap
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2010 kl. 21:27
var så lidt, det med at overføre dine itunes - iphone køb til din pc.. den tager vi når du har fået din nye putter op at køre.. så siger du bare til så skal jeg nok lige supporte dig igennem.. det er ikke så svært Smile
Mvh

René
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2010 kl. 21:34
Hej John.
Tillykke med dit nye legetøj. DEN bliver du glad for.
Jeg købte mig en Iphone 3 for en måneds tid siden og er VILDT glad for den.
Jeg må snart forbi og se dit grej inden du sælger det igen :-)

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2010 kl. 21:59
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Hej John.

Ha Henrik den tror jeg ikke så meget på, det siger du hver gang jeg får noget nytTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2010 kl. 22:32
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Hej John.

Ha Henrik den tror jeg ikke så meget på, det siger du hver gang jeg får noget nytTongue
Embarrassed  Du har ret Wink
Kommer desværre ikke så tit til hovedstaden mere, MEN jeg skal nok finde ind forbi dig INDEN du sælger din IphoneLOL
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu