recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone 4 Powerknap (den øverst)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone 4 Powerknap (den øverst)

Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
audiogon Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 23-Februar-2010
Status: Offline
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér audiogon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2013 kl. 19:28
Min datter købte den kontant 4444 kr. og der er 2 års garanti på fra ny. Det er jo muligvis nok Apple der yder 2 års fuld garanti. Nu er der så igen 2 års garanti på den da den blev ombyttet til ny.
God påskeSmile
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Point: 598
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2013 kl. 01:39
Fedt fedt! Smile

Jeg smider min tlf. til rep. og satser på en ombytter igen, ligesom sidst.
Måske jeg er så heldig, at jeg ovenikøbet modtager en 4s i stedet for min 4, vil de ikke har flere 16 GB på lager.. Men hvis de samler en ny tlf. med lidt blandende komponenter, så gør jeg nok ikke.

Jeg må se ad. Jeg giver lyd fra mig herinde, når jeg er blevet klogere.
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
Dennis_m Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Februar-2013
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis_m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2013 kl. 17:23
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

I dette tilfælde JO! Aftalen med køb i Elgiganten med abb i 6 mdr og afbetaling i 24 mdr hos TDC, betyder at tlf har 2 års fuld garanti. >>>2 års fuld garanti<<<

Den har 2 års reklamationsret ligesom alt andet i danmark, så kan du have tilkøbt forsikring med 500,- selvrisiko udover.
Arbejder i Elgiganten og der er ikke ekstra garanti ifb. abbonement/afbetaling..

Casper du får ikke en 4s, de har masser af 4, selvom de ikke sælger den retail har de masser bulk uden emballage til serviceombytninger.. Og det er en ny du får og ikke en der er samlet af gamle dele, i "gamle" dage byttede de til refurbished/renoverede telefoner, men da det er ulovligt ift. Købeloven er de stoppet med det, det er ihvertfald hvad vi har fået af vide fra apple/telecare..

-Dennis.

Redigeret af Dennis_m - 01-April-2013 kl. 17:28
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2013 kl. 18:34
Oprindeligt skrevet af Dennis_m Dennis_m skrev:

I dette tilfælde JO! Aftalen med køb i Elgiganten med abb i 6 mdr og afbetaling i 24 mdr hos TDC, betyder at tlf har 2 års fuld garanti. >>>2 års fuld garanti<<<

Den har 2 års reklamationsret ligesom alt andet i danmark, så kan du have tilkøbt forsikring med 500,- selvrisiko udover.
Arbejder i Elgiganten og der er ikke ekstra garanti ifb. abbonement/afbetaling..

Casper du får ikke en 4s, de har masser af 4, selvom de ikke sælger den retail har de masser bulk uden emballage til serviceombytninger.. Og det er en ny du får og ikke en der er samlet af gamle dele, i "gamle" dage byttede de til refurbished/renoverede telefoner, men da det er ulovligt ift. Købeloven er de stoppet med det, det er ihvertfald hvad vi har fået af vide fra apple/telecare..

-Dennis.
Ok, så er det da en overordentlig fin håndtering af en 1 år gammel iPhone med defekt højttaler. Fik iøvrigt at vide at (garantien) reklamationsretten igen var 2 år fra ombytningsdatoen.
Til top
Dennis_m Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Februar-2013
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis_m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2013 kl. 19:17

Ok, så er det da en overordentlig fin håndtering af en 1 år gammel iPhone med defekt højttaler. Fik iøvrigt at vide at (garantien) reklamationsretten igen var 2 år fra ombytningsdatoen.

Det har du ret, det er super det apple gør med at bytte alt der har en hardware fejl til ny tlf, det gælder i øvrigt alle produkter undtagen macbook/imac.. ipod, ipad osv bliver også bare byttet til ny, og  så 2 års ny reklamationsret.

Det kunne nogle af de andre mobilproducenter som konstant bare vil reparere lære noget af.. nærmest umuligt at få bla. sony/htc til at kreditere en tlf Confused..
-Dennis.

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2013 kl. 23:13

Fik iøvrigt at vide at (garantien) reklamationsretten igen var 2 år fra ombytningsdatoen.

Garantien eller reklamationsretten?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2013 kl. 11:49
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Fik iøvrigt at vide at (garantien) reklamationsretten igen var 2 år fra ombytningsdatoen.

Garantien eller reklamationsretten?

Klaus
Jeg opfatter det som garanti at jeg har fået en spritny tlf. Men det er sikkert en formidabel god reklamationsret Tongue
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2013 kl. 12:41
Jeg prøver igen: Fik du at vide at der var 2 års garanti, eller 2 års reklamationsret?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2013 kl. 12:45
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Jeg prøver igen: Fik du at vide at der var 2 års garanti, eller 2 års reklamationsret?

Klaus
Jeg spurgte om der nu var 2 års garanti på den nye også, og fik svaret ja.
Til top
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 03-December-2007
Point: 530
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2013 kl. 12:52
.

Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 12:12
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2013 kl. 13:06
Oprindeligt skrevet af Mejnert Mejnert skrev:

Oprindeligt skrevet af audiogon audiogon skrev:

Min datter købte den kontant 4444 kr. og der er 2 års garanti på fra ny. Det er jo muligvis nok Apple der yder 2 års fuld garanti. Nu er der så igen 2 års garanti på den da den blev ombyttet til ny.
God påskeSmile

jeg ret sikker på Apple ikke yder 2 års fuld garanti, ellers må du gerne vise mig hvor det står henne.

ja, det kunne være rart at vide, har spurgt tidligere i denne tråd.
Til top
Bruger udmeldt 8 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 05-August-2008
Point: 650
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2013 kl. 14:15
Det kan da ikke være så svært selv at finde ud af hvad der er reklamationsret og/eller
garanti.

http://www.apple.com/dk/legal/statutory-warranty/
Til top

Besvar Besvar Side  <12345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu