|
iPhone 4 Powerknap (den øverst) |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Min datter købte den kontant 4444 kr. og der er 2 års garanti på fra ny. Det er jo muligvis nok Apple der yder 2 års fuld garanti. Nu er der så igen 2 års garanti på den da den blev ombyttet til ny.
God påske ![]() |
||
![]() |
||
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
|
Fedt fedt!
![]() Jeg smider min tlf. til rep. og satser på en ombytter igen, ligesom sidst. Måske jeg er så heldig, at jeg ovenikøbet modtager en 4s i stedet for min 4, vil de ikke har flere 16 GB på lager.. Men hvis de samler en ny tlf. med lidt blandende komponenter, så gør jeg nok ikke. Jeg må se ad. Jeg giver lyd fra mig herinde, når jeg er blevet klogere.
|
||
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
||
![]() |
||
Dennis_m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Status: Offline Point: 73 |
|
Den har 2 års reklamationsret ligesom alt andet i danmark, så kan du have tilkøbt forsikring med 500,- selvrisiko udover. Arbejder i Elgiganten og der er ikke ekstra garanti ifb. abbonement/afbetaling.. Casper du får ikke en 4s, de har masser af 4, selvom de ikke sælger den retail har de masser bulk uden emballage til serviceombytninger.. Og det er en ny du får og ikke en der er samlet af gamle dele, i "gamle" dage byttede de til refurbished/renoverede telefoner, men da det er ulovligt ift. Købeloven er de stoppet med det, det er ihvertfald hvad vi har fået af vide fra apple/telecare.. -Dennis.
Redigeret af Dennis_m - 01-April-2013 kl. 17:28 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
||
![]() |
||
Dennis_m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Status: Offline Point: 73 |
|
Det har du ret, det er super det apple gør med at bytte alt der har en hardware fejl til ny tlf, det gælder i øvrigt alle produkter undtagen macbook/imac.. ipod, ipad osv bliver også bare byttet til ny, og så 2 års ny reklamationsret. Det kunne nogle af de andre mobilproducenter som konstant bare vil reparere lære noget af.. nærmest umuligt at få bla. sony/htc til at kreditere en tlf ![]() -Dennis. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Garantien eller reklamationsretten? Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
![]() |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Jeg prøver igen: Fik du at vide at der var 2 års garanti, eller 2 års reklamationsret?
Klaus |
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
|
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 12:12 |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
|
ja, det kunne være rart at vide, har spurgt tidligere i denne tråd.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 8 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
|
Det kan da ikke være så svært selv at finde ud af hvad der er reklamationsret og/eller
garanti. http://www.apple.com/dk/legal/statutory-warranty/ |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |