recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone 4 rygter?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketiPhone 4 rygter?

 Besvar Besvar Side  <12345 26>
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2010 kl. 20:49
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

[QUOTE=pendec]
Mig bekendt er dem der brokker sig mest over apples produkter IKKE apple brugere... hvad klynker de så over det kunne jeg godt tænke mig at vide Geek
Det er da en OMMER? .. Ville en apple ejer som havde købt en ix telefon, så sidde og brokke og være bare lidt til grin.. næe, dem som køber og sælger igen, skriger vist ikke højt om sådan en oplevelse...
 
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2010 kl. 22:50
Og så sprang du let og behændigt hen over den del af rhsin's indlæg hvor han modbeviste din påstand om at recordere.dk ikke vil skrive negative nyheder om Apple...


Hvorfor er man til grin hvis man har købt et produkt, finder ud af at det ikke virker ordentligt eller passer til ens behov og derefter fortæller om det? Det er da mere til grin at lade som om et produkt man i virkeligheden ikke synes om er det bedste i verden.

Rhsin's pointe var jo blot at folk bruger utroligt mange kræfter på at bitche over Apple, på trods af at de i bund og grund kunne være bedøvende ligeglade da de ikke har nogen intentioner om at købe de produkter de sidder og brokker sig over.
Hvorfor så i det hele taget gøre det? Udover muligheden for at pege fingre og provokere.
Til top
FNørd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 702
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2010 kl. 23:34
Efter jeg har fået min iPhone 3GS har jeg sparet mange penge på ikke at købe Mobil-bladet!
Har jo den tlf jeg vil ha og som jeg mener er den bedste til mig, så der er ingen grund til at forsøge at finde noget bedre.
Det skulle da lige være iPhone 4.

Mvh FNørd
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2010 kl. 00:21
Får fantastisk test på det norske website www.amobil.no
 


Redigeret af Lennon - 01-Juli-2010 kl. 00:22
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2010 kl. 07:30
synes det er utroligt at der ligefrem bliver anbefalet, at man skal dække det børstet stål i siden på den den nye iphone 4, så er der ingen problemer med signalet. Er sku lidt en joke den tlf, sorry to say, jeg regnede virkelig med at den tlf ville være så godt som perfekt. Jo den er os skide god i mange ting, men én ting som da bare skal virke, er da signalet, det må da være prioritet nummer 1. Jeg vil heller ikke sidde være negativ, har selv en iphone, den kan sku meget må man sige. Men synes de test man har læst osv, omkring signalet, må da være noget om det, trækker sku en del ned her og det gav mig det sidste puf til at gå over til android HTC eller lign.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2010 kl. 08:57
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Mig bekendt er dem der brokker sig mest over apples produkter IKKE apple brugere... hvad klynker de så over det kunne jeg godt tænke mig at vide Geek
Det er da en OMMER? .. Ville en apple ejer som havde købt en ix telefon, så sidde og brokke og være bare lidt til grin.. næe, dem som køber og sælger igen, skriger vist ikke højt om sådan en oplevelse...
 
der jeg vil hen er at dine forudsætninger for at forholde dig til et produkt måske er begrænset fordi du rent faktisk ikke har afprøvet det nok.. og her tænker jeg såmænd ikke en times leg med et produkt men mere daglig brug gennem en længere periode.. så når dit (eller andres) kendskab derfor begrænset.
 
Det sidste afsnit var som sådan ikke møntet på dig specifikt men istedet en del af dem der har blandet sig meget i feks ipad diskussionen og bliver ved side op og side ned samtidig med de proklamerer de ihvertfald ikke skal have produktet, det syntes jeg efterhånden er RET trivielt at læse om... det er samme smøre om igen.. og når man læser mellem linierne ikke så meget om selve produktet men mere om apple.. også syntes jeg egentligt argumenterne falder lidt til jorden.
 
Og herregud jeg falder sikkert selv i den nogle gange fordi jeg kan lide leverandør x men ikke y.. men omvendt så ville jeg da også gerne lytte og tage den saglige kritik til mig hvis det opstår, men det var generelt og ikke lige møntet alene på dig.
 
However det første jeg bragte frem som du tilsyneladende gik rigtigt meget op i.. ellers ville du jo ikke skrive.. ja det fik du jo behændigt undladt at kommentere på.. men det formoder jeg skyldes at du nu som jeg vurderer at apple ikke har fået nogen særbehandling på recorderes forside, og egentligt var det den kommentar der triggede min afsluttende kommentar ovenfor da du jo her klart viser det er opmærksomheden omkring apple du fokuserer på istedet for produktet.. og det er præcist her filmen knækker for mig.  


Redigeret af rhsin - 01-Juli-2010 kl. 09:00
Mvh

René
Til top
Bruger udmeldt 8 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 05-August-2008
Status: Offline
Point: 650
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2010 kl. 09:26
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2010 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Det sidste afsnit var som sådan ikke møntet på dig specifikt men istedet en del af dem der har blandet sig meget i feks ipad diskussionen og bliver ved side op og side ned samtidig med de proklamerer de ihvertfald ikke skal have produktet, det syntes jeg efterhånden er RET trivielt at læse om...
Lidt OT her;
 
'Jeg ville da gerne købe en Ipad hvis jeg ikke var opmærksom på alternativet, og at jeg så generelt også syntes pr fremlægningen af apple produkter ikke er helt rene, så ser jeg så positivt på at der altså findes andre af samme holdning..  men debat skal der være plads til og selv Pia Kjærsgaard tillader sig at svine kollegaer til så hvorfor ikke os almindelige menige her i forum..
 
Det er jo lidt politisk når vi er delt i to lejre.. og ja, jeg har ikke prøvet ipad, så oplevelsen har jeg ikke..
 
Men at iphone4 har sine problemer, og købere velvilligt køber og lever med det, er næsten vel som at toyota ejere accepterer at risikere livet hvis ikke toyota selv greb ind og løste problemet, bare fordi de altså nu var glade for de biler? hmm, måske en grov sammenligning men det endte jo positivt og det er hvad debatten omkring iphone måske kan gøre for de uheldige ejere..
At sætte sig ned og acceptere at ens telefon skal holdes i en pose eller sættes i et ekstra plastic cover giver jo ingen mening, for hvorfor forklarer man så at designet er flot, når det alligevel gemmes i en æske? og lyder godt nok også upraktisk, for den er jo ikke designet til det.
 


Redigeret af pendec - 01-Juli-2010 kl. 10:24
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2010 kl. 11:36
Pendec: jamen det er helt fint med debat.... om produktet.. men hvad har det med debatten og gøre hvor meget eller hvor lidt positiv omtale apple for på forsiden af dette forum... og hvad har det ikke mindst med produktet at gøre... intet... og det er her jeg vil hen er mange af de kritikere jeg har hørt og læst om især her på recordere syntes mere at brokke sig for at brokke sig.. fremfor seriøst at sætte sig ned og prøve produktet af i sin helhed.. og så må syntes jeg man må være forberedt på at blive skudt for boven at være mindre seriøs debatør.. ihvertfald lige i denneher sammenhæng.
 
Men lad det nu ligge gider ikke rigtigt bruge mere krudt på det.. du snakker udenom og fred være med det.. my point is clear.


Redigeret af rhsin - 01-Juli-2010 kl. 11:37
Mvh

René
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2010 kl. 11:57
Jeg synes også et problem i debatten er at der er alt for mange elementer til at kunne konkludere noget. Når jeg har søgt nettet er der meget delte meninger om hvor stort antenne-problemet er. Det link jeg postede tidligere "fastslog" at der vist var en lighed med antenneproblemerne uanset om det var Iphone 4 eller 3GS.
 
Personligt gider jeg ikke gå og spekulere i om et produkt er dårligt ud fra forskellige udenlandske tests. Jeg vil gerne høre en danskers oplevelser med telefonen på dansk net. Først da vil jeg konkludere at telefonen har et klart problem - for danske brugere!
 
Så lad os se når nu de første Iphone 4 lander i DK og de første brugeranmeldelser dukker op - indtil da er de blandede udenlandske oplevelser blot et humoritisk indspark og en fornøjelig kickstart på den evige "Apple vs The rest of the world" debat :)
Mvh.

Casper
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2010 kl. 12:18
Apple har jo ingen problmer med deres prod. det sige de selv og så må det værre rigtig (ikke at Apple er ene om dette), der er jo flere eksemple på at Apple ikke ankender prod. fejl, men tør den af på kunder, og dette kan et firma som sælge alt hvad de har prod. og gør det stort, så at de miste nogle få kunder på denne konto, gør ikke så meget, der stå mange ny kunde på spring til at købe Apple prod.

Redigeret af Startrek - 01-Juli-2010 kl. 12:20
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2010 kl. 13:29
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Apple har jo ingen problmer med deres prod. det sige de selv og så må det værre rigtig (ikke at Apple er ene om dette), der er jo flere eksemple på at Apple ikke ankender prod. fejl, men tør den af på kunder, og dette kan et firma som sælge alt hvad de har prod. og gør det stort, så at de miste nogle få kunder på denne konto, gør ikke så meget, der stå mange ny kunde på spring til at købe Apple prod.

Jeg takker dig af hele mit hjerte for meget præcist at bevise rhsins pointe: Nemlig at folk ikke debatterer iPhone 4/iPad, men holdninger til Apple.

Det er første gang i lang tid at jeg har kunnet bruge et af Startreks indlæg til noget...

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 26>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu