|
Iphone 4 S 8 Gb, nu eller vente? |
Besvar |
Forfatter | |||
Th@mas
Bruger Oprettet: 03-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Oktober-2013 kl. 14:57 |
||
Hej!
Er kommet til at love en Iphone i julegave. Den eneste der passer med rådighedsbeløbet er en 4S 8Gb. som kan købes på Apples hjemmeside for kr. 2.999, jeg vil ikke købe brugt. MEN jeg ville jo helst tættere på jul inden køb, men jeg er usikker på hvad Apples sortiment vil være til den tid. Vil 4S 8 Gb. udgå, eller? Kan jeg mon regne med at det fremtidige (indtil jul) sortiment vil være 4S 8Gb. og 5C og 5S som er på deres hjemmeside nu? Ved godt man ikke kan spå om fremtiden, men synes det er lidt tidlig at købe julegave. Nogen der ved hvad Apple's produktstrategi vedr. ovenstående er de næste måneder? På forhånd tak. Mvh. Thomas |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
4S, er først lige kommet i 8GB, så den får nok lov til, at være på markedet indtil næste efterår. Hvis det er som det plejer. Men er 8GB ikke meget småt? Det er jo kun omkring 6GB, når IOS med mere har brugt data. 5S og 5C er nok også fremme indtil næste efterår.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Flubber
Bruger Oprettet: 30-August-2009 Status: Offline Point: 161 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det vil være iPhone 5s, 5c og 4s der er i produktsortimentet indtil næste sommer/efterår når der formentlig kommer en ny iPhone igen :) Så vent du bare indtil november/december med at købe en. Den vil stadig være der til samme pris.
|
|||
Th@mas
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej!
Takker for svar. Størrelsen er afklaret med bruger, der ikke har musik og billeder på den normalt. kun lidt apps og små spil. Mvh. Thomas |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ok, ville bare høre. For den er altså meget lille.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Th@mas
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det vil jeg, men p.t. er de billigste 4S 16Gb. i hvid omkring kr. 4.100 Mvh. Thomas |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |