recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iphone 4 S 8 Gb, nu eller vente?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Iphone 4 S 8 Gb, nu eller vente?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Th@mas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Th@mas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Iphone 4 S 8 Gb, nu eller vente?
    Sendt: 07-Oktober-2013 kl. 14:57
Hej!

Er kommet til at love en Iphone i julegave.

Den eneste der passer med rådighedsbeløbet er en 4S 8Gb. som kan købes på Apples hjemmeside for kr. 2.999, jeg vil ikke købe brugt.

MEN jeg ville jo helst tættere på jul inden køb, men jeg er usikker på hvad Apples sortiment vil være til den tid. Vil 4S 8 Gb. udgå, eller?

Kan jeg mon regne med at det fremtidige (indtil jul) sortiment vil være 4S 8Gb. og 5C og 5S som er på deres hjemmeside nu?

Ved godt man ikke kan spå om fremtiden, men synes det er lidt tidlig at købe julegave.

Nogen der ved hvad Apple's produktstrategi vedr. ovenstående er de næste måneder?

På forhånd tak.

Mvh. Thomas
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2013 kl. 15:06
4S, er først lige kommet i 8GB, så den får nok lov til, at være på markedet indtil næste efterår. Hvis det er som det plejer. Men er 8GB ikke meget småt? Det er jo kun omkring 6GB, når IOS med mere har brugt data. 5S og 5C er nok også fremme indtil næste efterår.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flubber Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-August-2009
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flubber Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2013 kl. 15:07
Det vil være iPhone 5s, 5c og 4s der er i produktsortimentet indtil næste sommer/efterår når der formentlig kommer en ny iPhone igen :) Så vent du bare indtil november/december med at købe en. Den vil stadig være der til samme pris.
Til top
Th@mas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Th@mas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2013 kl. 15:09
Hej!

Takker for svar.

Størrelsen er afklaret med bruger, der ikke har musik og billeder på den normalt. kun lidt apps og små spil.

Mvh. Thomas
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2013 kl. 15:10
Ok, ville bare høre. For den er altså meget lille.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2013 kl. 15:14
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Prøv eventuelt, at holde øje med de fysiske butikker, om de ikke får en 16GB på tilbud. Det kan være, at du kan nå, at få en til samme pris, som en 8GB vil koste.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Th@mas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Th@mas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2013 kl. 15:19

Prøv eventuelt, at holde øje med de fysiske butikker, om de ikke får en 16GB på tilbud. Det kan være, at du kan nå, at få en til samme pris, som en 8GB vil koste.

Det vil jeg, men p.t. er de billigste 4S 16Gb. i hvid omkring kr. 4.100

Mvh. Thomas
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2013 kl. 15:21
Oprindeligt skrevet af Th@mas Th@mas skrev:

Det vil jeg, men p.t. er de billigste 4S 16Gb. i hvid omkring kr. 4.100

Mvh. Thomas
Nu har du jo et par måneder at løbe på. Så det er bare, at håbe.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu