recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone 4 // skærmen er låst
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone 4 // skærmen er låst

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPhone 4 // skærmen er låst
    Sendt: 01-Januar-2013 kl. 17:59
Hej,

I går kunne denne iPhone 4 jeg sidder med  her sende SMS og virkede ganske udmærket, men i dag der er skærmen død, eller rettere sagt touch er død. Jeg kan godt tænde skærmen, så jeg kan se min lockscreen, men jeg kan ikke slide til højre for at låse den op, og kan heller ikke slukke den, ved at slide til højre, så den er sådan set låst fast i lockscreen.

Jeg har prøvet med en hard-reset og resette den i iTunes, men intet har fungeret, touchskærmen reagerer stadig ikke.

Nogle der kan komme med et bud?
          
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 18:09
Touch-delen er vel død. Det har jeg også prøvet på en af mine tidligere modeller. Hvis der er garanti så indlevér den. Hvis ikke, så bliver det en dyr affære hvis der skal en original digitizer i (på de uoriginale virker lysdæmperen ikke).
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 19:16
Okay, vildt touchdelen bare kan gå i stykker af at telefonen ligger på bordet natten over. Men jeg må bare sende den ind så. Der er forsikring på den.
          
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu