recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone 4 vibrator underlig?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketiPhone 4 vibrator underlig?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Emne: iPhone 4 vibrator underlig?
    Sendt: 30-Maj-2011 kl. 00:11
Hey,

Jeg har på det seneste lagt mærke til at mine iPhone 4 nogle gange vibrerer mega underligt når jeg får en besked og telefonen er på lydløs? Den vibrerer ikke sådan som den plejer, men der kommer bare et meget lille beskedent vibration fra telefonen?

Den er opdateret til nyeste opdatering osv.

Andre der har prøvet det her?
          
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2011 kl. 00:28
Jeg har prøvet det med min iPhone 3GS, lad mig sige sådan her: prøv at sætte den på lydløs, og så trykke på skærmen øverst til venstre, og tryk gerne lidt til, hvis telefonen vibrere af sig selv, er vibrator funktionen i din iPhone færdig, eneste jeg så kan råde dig til er at sende den til rep. Eller købe et program via Cydia hvis du allerede har, eller går med planer om at jailbreake ;) - det fixer problemet, men så bliver der dog os lavet en smule om på lydløs funktionen.
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu