recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iphone 4S er blevet tavs! LØST!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Iphone 4S er blevet tavs! LØST!

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 23:12
Det er lige hvad den gør - nu!
Til top
Hbar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2007
Sted: Denmark
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hbar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2013 kl. 23:27
Har prøvet det før, dog ved en tidligere os (version 3 eller 4). Dobbelt klik på home knappen så du får menuen i bunden frem, kør så menuen til venstre, her kan der være højtaler med en streg over (mute), slå den til og du har lyd igen. Hvorfor det skete hos mig ved jeg ikke, men har heller ikke oplever fejlen siden.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 00:22
Det kan vel også være den lille omskifter lige over volumen op/ned?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
nogames Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Marts-2006
Sted: 8310, Denmark
Point: 164
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nogames Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 12:28
Prøv lige at kigge på hvad din "Forstyr ikke" står til i Indstillinger. Der er en fejl, der slår igennem de første par dage i år. Den skulle virke normalt fra i dag igen.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 12:50
Den virkede efter endnu en genstart i går Smile
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu