|
iPhone 4S - problem med SMS / tekstbeskeder |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det kan jeg ikke give eksempler på, da jeg selv undlod at opgradere SW ved 6.2 af samme årsag. |
|||
![]() |
|||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1563 |
||
Så du mener det bare, fordi det har du "hørt" ? ![]() I praksis fungerer den faktisk ganske ok, selv om den absolut ikke er noget lyn, sammenlignet med nyere modeller. |
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Hold nu op med at dissekere. Jeg har LÆST om en række problemer ved at opdatere og undlod derfor - end of story.
|
|||
![]() |
|||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1563 |
||
Jeg har PRØVET DET I PRAKSIS og synes faktisk det virkede fint.
|
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
![]() |
|||
||
At dissekere
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Din viden er teori, min er praksis, så må OP jo selv vælge.
|
|||
mvh
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
||
Så kan den ikke opgraderes........ Klaus |
|||
![]() |
|||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
||
Det virker også udmærket (afprøvet på en ret lang række telefoner i firma regi) - Kan egentlig ikke huske, at der har været nogen problemer i den forbindelse.
|
|||
![]() |
|||
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
||
Du vrøvler. Jeg har netop i dag opdateret min mors iPhone 4s fra 9.3.1 til 9.3.2, og den virker fint. Den er lidt langsom i menuerne, og nogle funktioner er cuttet. Batteriet har også set bedre dage, men en fem år gammel smartphone ...
|
|||
/zemo/
|
|||
![]() |
|||
Samsung_M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 295 |
||
Hej alle
Mange tak for jeres respons. Jeg vil mene, at hele diskussionen om hvorvidt hardwaren er "gearet" til en software-opdatering er lidt ligegyldig; er en opdatering understøttet skal enheden naturligvis virke - i det mindste med de basale funktioner såsom SMS, opkald og kamera. Jeg anderkender naturligvis, at nyere funktioner som "Live Photos", Siri m.v. som er i teorien er understøttet i softwaren ikke nødvendigvis virker på ældre hardware. Samtidig finder jeg det også naturligt, at nyere software er kodet til at køre optimalt på nyere hardware. Når alt det er sagt synes jeg faktisk, at den aldrende iPhone 4S gør det helt godt. Jeg har dog IKKE fundet en løsning på mit problem men arbejder i skrivende stund på at få telefonen helt nulstillet og sidenhen gendannet med seneste backup fra iCloud. Jeg giver lige en melding når det er på plads. Jeg har dog min tvivl om det vil virke. / Christian |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |