|
IPhone 4S til IPhone 5 |
Besvar |
Forfatter | |
kimila
Super bruger Oprettet: 01-August-2004 Sted: 2730 Herlev. Status: Offline Point: 314 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 11:49 |
Har nu en Iphone 4s 64 GB, kan det betale sig at gå over til den nye Iphone 5.
|
|
mvh
kimila |
|
Lightyear
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja.
|
|
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Funktioner
Tak(0)
|
Efter at ha set den nye iPhone, så ville jeg sige nej.
Den er måske lidt hurtigere end 4s, men jeg er skuffet over, at skærmen ikke er større. Og når man lægger den ved siden af hinanden, så er den nye 5'er kun lidt længere. Dertil, så er den mere følsom for ridser, på grund af sin sorte look. Men Apple fans er sikkert uenige i det.
Redigeret af kskruger - 03-Oktober-2012 kl. 12:29 |
|
Brianigenigen
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man kan jo bare købe den i hvid
|
|
kimila
Super bruger Oprettet: 01-August-2004 Sted: 2730 Herlev. Status: Offline Point: 314 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen.
Har her i dag på vores roadshow set og sammenlignet min 4S med 5'eren. Som sagt er skærmen lidt højerer så der kan være en række apps mere på (5 istedet for 4), MEN skærmen er lidt smallerer det kan man se ved at holde dem mod hinanden og man kan også se det ved at apps'ne er tætterer på hinanden. Jeg tror jeg bliver ved min 4s'er. |
|
mvh
kimila |
|
Visca Blaugrana
Bruger Oprettet: 24-April-2005 Status: Offline Point: 155 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg Ville kigge her
http://edition.cnn.com/2012/10/02/tech/mobile/iphone-5-purple-photos/index.html |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |