|
IPhone 5 sim problem |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
kgram ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Status: Offline Point: 92 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juli-2016 kl. 11:28 |
Min datters iPhone kan starte og tage imod koden, men derefter kommer beskeden 'Låst SIM', og når man så vil trykke på 'Lås op', er skærmen totalt låst. Vi har prøvet hard reset, men hver gang ender vi med den låste skærm. Telefonen virker, da der fortsat kommer pushbeskeder mm i meddelelseslinjen foroven. Jeg har ikke kunnet inde problemet beskrevet andre steder, så er i vildrede med hvad vi skal gøre.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan I skrive koden på simkortet? Der kan ikke låses op før den er tastet ind.
Redigeret af Kampus - 22-Juli-2016 kl. 11:44 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Trådstarter skriver: "Min datters iPhone kan starte og tage imod koden" Så jeg vil formode at Pin er indtastet. Der skal nok bruges Puk koden for at få det op at køre igen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
Hvad hvis i hiver SIM kortet ud?
Klaus |
|
![]() |
|
Vi har selvfølgelig haft simkortet ude flere gange, uden ændring. Hver gang starter tlf normalt, og vi taster den personlige kode, hvorefter skærmen låser.Det undrer mig, at tlf ikke beder om pinkode efter hard reset, men går direkte til skærmen med indtastning af personlig kode, hvorefter den låser. Vi kan derfor ikke indtaste hverken pin eller Puk, eller komme i forbindelse med fx iTunes.
|
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Smid den i DFU mode og restore den via iTunes
|
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
simkortet kan være i stykker.
prøv at sætte sim-kortet i en anden tlf. og se om det virker der. eller prøv med et andet sim i tlf. for at se det er tlf. der er i stykker. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Prøve simkortet på en anden tlf for at få konstateret hvor fejlen ligger.
|
|
![]() |
|
Tak for de mange forslag! Jeg har selv tænkt på det med at bytte sim, men problemet er at vi er på ferie i udlandet, hvor vi ikke har andre iphones til rådighed. Vores andre tlf og min iPad bruger større simkort. Må nok finde en Apple Store og håbe de kan hjælpe
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Eller lade telefonen holde ferie til i er hjemme.
|
|
![]() |
|
Det kan jo blive resultatet, selv om det ikke er populært ... Vi har lige spurgt på rep. i en Applebutik i Faro i Portugal, hvor vi ferierer, og der ville man godt tage den ind til reparation, men det ville tage tre uger, og det kan vi jo ikke bruge til noget. Er det også sådan i DK?
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Øv.
Køb evt et lokalt nummer med lidt taletid. Det plejer ikke at koste alverden. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |