|
iPhone 5 vs. Goophone I5 |
Besvar |
Forfatter | ||
mkirkelund
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-September-2012 kl. 13:12 |
|
Nu hvor der er så meget om iPhone 5, tænkte jeg ville sparke noget nyt i debatten.
Der er tale om Goophone. En kinesisk Android Smartphone med design baseret på lækkede billeder af iPhone 5. Firmaet har patenteret designet i Kina og truer med at sagsøge apple hvis deres iPhone ligner den (hvilket den jo gør) A Chinese company made an Android device using the design of the leaked iPhone 5. What’s worse is they have actually patented the design of the device in China and are threatening to sue Apple if the iPhone 5 looks anything like their knock-off version. I always thought the patent system was unjust, this just further proves my point. http://kuwaitiful.com/tech-gadgets/androids-iphone-5-version/ Telefonen kommer på markedet inden længe, og kan på specifikationer måle sig med andre Android topmodeller som HTC One X og Samsung Galaxy S3. Hvad mener I om dette? Specifikationer og flere billeder og link kan ses nedenfor: Mvh. Michael http://kuwaitiful.com/tech-gadgets/iphone-5-vs-fake-iphone-5/ |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det ligner en dårlig kopi af iP5, bagsidens elementer er ikke ordentlig tilpasset. Ser også ud til at beholde skærmformatet fra den tidligere iP4s, så Goophonen blir' bredere for at overholde 4 tommer. Det var jo sådan jeg ønskede at Apple havde gjort for at få større skærm, ikke kun i længden.
|
||
mkirkelund
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror det er vinklen på billedet som afgører dét. Men kan ikke sige det med sikkerhed. Skærmformatet er 16:9, det kan du se på opløsningen af skærmen. |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Billederne i skemaet ser nu ikke ud til at være vinklede. Men du har ret, iflg opløsningen skulle de være ens skærmstr og format, dog med lidt højere opløsning i Goophonen.
|
||
huntiedk
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmm - normalt kan man vel ikke patentere noget, som er almindelig kendt... og da de har brugt på tidspunktet eksisterende billeder på internet til at basere deres design på, bør det patent vel nok kunne omstødes...
|
||
Øst, vest, ::1 bedst
|
||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Goophone er ET af mange kinesiske producenter som sælger telefoner der på alle måder er ens med iPhonen i design. Gooapple har lavet en telefon som er meget lig 4s. Samme skærm og anden CPU.. Den kører også Android med iOS theme. Den er meget populær og XDA har nogle firmwares til den for at optimere den.
Jeg tror jeg vil prøve sådan en telefon. Mon vi kan se frem til en lign. sammenligning mellem Goophone og Apple som denne jeg fandt på 4chan? |
||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmm kan den mon købes et sted der sender til dk. Har altid gerne ville have en iPhone med android ;)
|
||
Jimmbo
Guld medlem Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Haha, hvor er det typisk kinesisk. Men hvorfor ikke, de laver så meget andet bras.
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24770 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
M.v.h.
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |