|
|
Besvar ![]() |
Side <1 34567 8> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24539 |
![]() |
|
Ok, så de sendte en ny, før de havde fået den gamle? Det er da så super service. ![]() Jeg fik jo ikke den nemmeste start, på mit møde med Iphone. Det var så ikke pga. Apple. Jeg købte den hos tdc, og satte alt op i den med musik og alle indstillinger. Fint nok, så ringede telefonen 2 dag, og jeg kunne intet høre, det viste sig så, at der var noget galt med højtaleren ved øret. Over til Tdc med den, og så ville de sgu have den på værksted. Jeg kunne intet gøre, de ville have den over, men det skulle nok gå hurtigt. Ha, efter en uge snakkede jeg med dem, og de kunne ikke finde den. Efter en eftersøgning, så finder de ud af at den stadig lå på fragtcentralen i taastrup. Der blev jeg sgu lidt negativ. Så kom den endelig afsted, og en uge senere så fik jeg endelig en ny. Den har så virket perfekt siden. Heldigvis.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24539 |
![]() |
|
Hvordan har du IOS 5?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2784 |
![]() |
|
Hvis man er udvikler, har man kunnet få betaen længe. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok. Er du det? Dem som er, ser det spændende ud?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2784 |
![]() |
|
Nej, jeg er ikke selv - jeg har kun lige prøvet det i et kvarters tid men synes da det ser spændende ud - Er dog ikke helt sikker på, at det ikke bliver en Android næste gang jeg skifter, men nu må vi se ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jamen, jeg ser da frem til, at det kommer. Jeg skal i hvert fald have den kommende Iphone. Jeg har kun prøvet en sony ericsson X10 mini, med android, som jeg selv havde, og så leget lidt med svigerindens htc. Det sagde mig altså ikke noget, og i forhold til, så lærte jeg ret hurtigt at finde rundt i IOS, jeg fandt aldrig helt rundt i android. Men sådan er der jo så meget.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
|
Den er ret fed, har kørt med den fra beta 1 til nuværende beta 7. Revolutionerende er det nok ikke, men endnu engang har de lavet det sådan, at det virker som om at den skulle have været sådan fra starten af. Der er stjålet godt fra Android, og det virker. |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Lawsuit, anyone?
![]() |
||
![]() |
||
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
|
Uha, begge parter må stå i kø! Her er lidt mere på møllen: Oplader Apple logoer i Samsung butik |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 8 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
![]() |
|
Kan man stjæle noget der bryster sig af at være open source?
Apple har faktisk "købt" det fra jailbreak miljøet, da de ansatte Hajas der havde lavet det. Redigeret af Stenholt - 25-September-2011 kl. 09:20 |
||
![]() |
||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
|
Så får de da skudt sig selv godt og grundigt i foden! Efter sigende skulle den 4S'er kun være ændret ved en downgrade af flash hukommelsen. Altså ingen performance opgraderinger.. Selv da 3GS udkom var den i det mindste hurtigere end 3G. Så mon ikke der kommer en 5'er ![]() Edit: For ikke at snakke om at det virker rimelig underligt at udsætte en ny iPhone's release fra juli til oktober, hvis der er snak om en 4S
Redigeret af nekolas - 25-September-2011 kl. 08:43 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 8 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
![]() |
|
Jeg har også selv købt min Iphone hos www.apple.dk. Der hvor der kan opstå problemer er når du skal igennem din teleudbyder, f.eks. TDC, som du selv har erfaring med. De kommer til at virke som et uhensigtsmæssigt filter som kan påvirker din samlede opfattelse af servicen i negativ retning. Dermed ikke sagt at Apple ikke også kan tage fejl . I sommers var jeg i Californien hvor jeg var i et Apple store i SF. Det er første gang jeg har besøgt et Apple Store. Det var en noget anderledes oplevelse. Rigtig mange kunder og sælgere som sammen sidder ved borde og gennemgår de produkter der nu interesserede kunden. På første sal var der gratis live koncert af god kvalitet . Hvis du skulle købe henvender man sig til en af de ledige ”blå” t-shirts som så scanner varen og ens creditcard med deres Iphone og vupti har du købt og betalt varen. I Las Vegas får jeg problemer med min Iphone 4. Den hakkede i grafikken. Jeg henvender mig til byens Apple Store. De ser på den og kan godt se at den ikke fungere optimalt. Sælgeren spørger mig om han skal bestille en tekniker til mig. Jeg får en tid en ½ time senere. Teknikeren undersøger telefonen og konkludere at den skal reinstalleres. Noget jeg også selv var kommet frem til da den har gjort det før, men jeg havde håbet at de ville lave en reinstall. Teknikeren fortalte, at han ikke måtte på grund af sikkerheden. Glæder mig til IOS5 hvor man ikke mere behøver Itunes på en pc for at kunne reinstallere. Men min pointe er, at jeg står tilbage med en oplevelse af en enestående service og det er grundlæggende det Apple lever af. Humac og eplehuset ligner Apple Store mest hvis du vil dufte til atmosfæren ![]() Redigeret af Stenholt - 25-September-2011 kl. 09:58 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 34567 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |