|
|
Besvar ![]() |
Side <1 45678> |
Forfatter | ||||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2335 |
![]() |
|||
Enig med Stenholt, da jeg også selv har været i tre forskellige Apple Stores i USA, det er virkelig et fedt service koncept de kører med, og et rigtig lækkert image de sender ud af til.. Så det er er oplevelse værd!
Dog er min personlige erfaring, at humac sutter max her i DK, i hvert fald den i Aalborg.. Dovne, fede, albino ansatte der ikke fatter en skid, og har mere travlt med at sidde og grine af Youtube videoer end at hjælpe kunder.. Det kan de sgu godt proppe godt op, og jeg sætter aldrig mine ben i en humac store igen. Eplehuset der i mod er jeg rigtig positiv over for ![]() Men flemming larsen, du kan jo køre med os til Hamborg når iPhone 5 kommer ;) vi er nogle der laver en bustur derned - dels fordi nogle af mine kammerater aldrig har været i en Apple Store før, så jeg vil gerne give dem den oplevelse, og dels forbi vi vil prøve at se om vi kan købe en iPhone 5 dernede. Så det glæder vi os sgu til ![]() Så jeg håber virkelig at der kommer en 5'er og ikke kun en 4S, men det vil godt nok være underligt hvis der ikke kommer en 5'er..
|
||||
|
||||
![]() |
||||
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 448 |
![]() |
|||
Der er da Fona i Kbh , en af dem , mener på strøget , har en Apple store ??? Og har da lige set en i Bryggen i Vejle , er der oså Apple. Ikke rene Apple store , men er der da . The_Unforgiven
|
||||
![]() |
||||
Simon R. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 823 |
![]() |
|||
Du er så klog ![]() |
||||
![]() |
||||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|||
Øh... Samsung ejer ikke Android. Det er Google's styresystem. Prøv at læse kilden i 2'eren..
Jeg giver ret i at USB-laderen ser meget ens ud.. men jeg tror Samsung kan sagsøge Apple for at deres iPad ligner Samsungs digitale fotoramme... fra 2006! ![]() Redigeret af Anima - 25-September-2011 kl. 11:36 |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 8 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
![]() |
|||
Øh apple's tegning som danne grundlag for patentet er fra før 2006
|
||||
![]() |
||||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|||
Jamen i så fald kunne det være spænnende at se hvor lang tid Samsung har haft dette design på tegnebrættet. Jeg sammenligner et produkt UDGIVET (ikke designet) i 2006 med et fra 2010. Hvorfor må samsung lave en fotoramme men ikke en tablet? - for mig at se er der ikke mange forskelle i designet. Tyndere ramme og nogle knapper til at navigere med. Alle disse sagsøgninger tyder mest af alt på at Apple har mistet grebet og er ved at indse de ikke er så eksklusive længere. Både Android og Windows Phone 7 kan hamle op softwaremæssigt med iOS og der er så mange der efterhånden køber Apple gadgets at de ikke er så sjældne mere. Lige præcis disse ting gjorde jeg syntes Apple produkter var fede. De er blevet for mainstream.
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 8 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
![]() |
|||
I givet fald at Samsung var først har de forsømt at beskytte deres design.
Det kan man vel næppe kladre Apple for. Personligt synes jeg at alle disse retsager er trættende, men samtidig kan jeg godt forstå at apple har lyst til at give Samsung en over snuden. Deres mobil Galaxy ligner iPhone 3 på en prik samtidig med at de også kopiere selve indpakningen ladere mv. Så er man altså desparate!!! At så Apple tilmed er deres største kunde er da for dumt og provokerende. At Apple er blevet mainstream gør vel ikke produktet dårligt. Det tror jeg faktisk at Apple er ganske tilfredse med. Mange undersøgelser viser at iPhone brugere er de mest tilfredse og ikke ønsker at skifte til android eller W7. Samtidigt viser opgørelser fra Google at 2/3 af alle opslag på Google foretages af IOS enheder selvom der er flere android telefoner!! Hvorfor kladre Apple for at de har været vågne. Stil dog hellere krav til konkurrenterne! |
||||
![]() |
||||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4377 |
![]() |
|||
En 4S'er er jo ikke en nedgraderet 4'er. Det er en ny model med hurtigere processor. At der så samtidigt kommer en mere prisvenlig model med 8 GB er noget andet. http://www.mobil.nu/nyheder/ny-lanceringsdato-og-kun-en-iphone-4s-1.485807.html |
||||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||||
![]() |
||||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2335 |
![]() |
|||
Rygter slår rygter... Jeg har givet op.. Så nu venter jeg bare og ser hvad Apple kommer med
![]() |
||||
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Ja præcist. Apple er sindsyg gode til at holde på hemmeligheder når man tænker på hvor store de er ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
|||
Det er altså ikke "rigtige" Apple Stores der er tale om her (i Fona)! Tag evt. et kig på billederne fra Apple Store i Covent Garden (London), og du vil ret klart kunne se forskellen: http://www.apple.com/uk/retail/coventgarden/ ![]() /Nils
|
||||
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Desperat siger du.. og så skriver du:
Det er vel netop det som folk gør. De siger de gerne vil have et Apple produkt uden at betale Apple-prisen. Folk elsker at der bliver gjort meget ud af design og indpakning. Det er det som har gjort Apple kendt. De har så også lavet et lækkert OS, hvilket gjorde konkurrenterne fik en brat vækning - nu vidste forbrugerne hvad de kunne få. De skulle ikke bare spises af med middelmådighed solgt som high-end. Endelig kom der gang i udviklingen igen og kudos til Apple for at sætte det i værks. Nu er der gået knap 5 år. Apple's forspring er væk. Google Android og Windows Phone 7 er glimrende alternativer til iOS. De er ikke bare blevet en nørds styresystem, de er blevet meget mere intuitive. Det er sjovt du bringer sådan en på banen "Mange undersøgelser viser at iPhone brugere er de mest tilfredse og ikke ønsker at skifte til android ellerW7". Det er satme en generalisering, for ved næsten alle nyere Android og W7 telefoner skriver brugere at de har skiftet fra en iPhone 4 til SGS2, HTC Desire, HTC Mozart, Trophy, Omnia 7... osv... osv.. fordi de synes de er bedre. Times have changed. Nu må vi se om Apple kan revolutionere deres mobil eller om open-source og de slemme fyre i Redmond har intet dem for good..
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 45678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |