|
|
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | |||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
||
Jeg havde ikke set det rygte du linkede til, men før dette var rygterne da at 4S ville være en iPhone 4 med 8gb storage som så ville koste mindre end den sædvanlige nypris på iPhones? A5 processoren du nævner er jo netop den som man forventede ville være i den nye iPhone 5. Men ja baseret på dit link har du selvfølgelig ret
![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 8 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
![]() |
||
Nej Anima, Man stiller ikke krav ved at bede om en kopi.
Og nej desværre (på udviklingens vejne) er apple stadig langt foran. Nu ikke på styresystem men på antal apps af kvalitet og hele økosystemet. Og nej jeg generalisere ikke f.s.v angår tilfredshed med og avanceret brug af udstyret: http://gigaom.com/apple/iphone-owners-very-loyal-blackberry-not-so-much/ http://koolmobile.net/two-third-of-googles-mobile-search-traffic-comes-from-ios-devices-not-android/ Redigeret af Stenholt - 25-September-2011 kl. 15:00 |
|||
![]() |
|||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
||
Det må man sige ja til... Lidt spændende om der kommer en 5'er eller blot en opgraderet 4'er.. For hvis der ikke kommer en 5'er, så køber jeg satme ikke en 4S i hvert fald da.. Så ryger jeg på en 3GS'er eller en 4'er og venter på næste generation!
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 8 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
![]() |
||
Et skift hvert andet år har indtil videre været ok når man tænker på om hardware har været kraftig nok til at trække det opdaterede styresystem. |
|||
![]() |
|||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
||
Jeg blev bare "skuffet" fra 3GS til iPhone 4... Dog er skærmen med retina display jo en grande upgrade, men ellers synes jeg ikke det var noget specielt.. Læs: jeg synes ikke..
Så hvis der blot kommer en 4S så er jeg sgu i tvivl om hvad jeg skal vælge, men økonomien taler nok for en billig iPhone 4 så..
|
|||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det kan jeg godt forstå. Forskellen mellem 3gs og 4 er hastighedsmæssigt ikke voldsom stor. Som du siger er skærmen dog MEGET bedre på 4. Jeg kom fra 3g til 4 og her berettede forskellen til et skifte. Problemet med Iphone 4 og en evt. 4g er at den ikke er voldsom god at holde på, så jeg håber på et design ala dette :-): http://www.iphonesh.com/2011/08/29/rumored-specifications-of-iphone-5/ Jeg TROR der kommer en Iphone 5 nu, måske lidt forsinket levering på grund af krisen og jordskælvet i Japan. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja, det er et lækkert design det der, og desuden har iPhone 3 designet altid været min favorit, da jeg synes der var for meget glas i 4'ern og 3'erns runde hjørner er meget bedre at holde ved...
Vi må se tiden an og krydse fingre.. Andet kan vi jo ikke gøre
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Sidst blev den tilbudt teleselskaberne først, men dels var deres priser ublu (telias pris var over 7000 inkl. abb.) og dels var deres ventetid meget lang. Resultatet blev at jeg efter at have købt den hos Apple løbende fik tilbudt Iphones der hvor jeg var skrevet op!!. Man kan ligesom sige at apple gav teleselskaberne et forspring som de så selv indhentede hurtigt. Ret smart :-) Fidusen ved at købe den som et pakketilbud er efterhånden så som så da teleselskaberne godt har fornemmet at det er en eftertragtet vare. Derfor køber jeg nok også direkte hos Apple. |
|||
![]() |
|||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1572 |
![]() |
||
Til gengæld har Android/Google et alvorligt problem med at Android er så åbent som det er. Det betyder at mange af producenterne laver mindre eller større ændringer/tilføjelser, hvilket giver kompatibilitetsproblemer. Det er een af de ting Apple gør fremragende, der er en ekstrem konsistens i deres produktlinje, til gevaldig fordel for udviklere. |
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
||
Jeg er ikke så interesseret i at få et abonnement, da jeg igennem konens arbejde, har fået telefoni fra tdc, fri taletid, fri sms og 10GB data. Der skal så godt nok betales 1,40kr for mms. Men vi skal kun betale 62,50kr per måned. Det kan nok ikke gøres meget billigere.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Androids påståede åbenhed er en sag med modifikationer: http://www.visionmobile.com/blog/2011/07/the-open-governance-index-measuring-openness-from-android-to-webkit/ |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |