recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone 5-ejere skal passe på data-trafik!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone 5-ejere skal passe på data-trafik!

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 21:58
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg er sgu også ved at være træt af min iPhone 5. Hver eneste dag ringer den, og der kommer også sms´er. Det er bare ved, at drive mig til vanvid.Cry

Og du klager over folk som går off-topic i dine egne tråde.Clap
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 23:06
Oprindeligt skrevet af qpad qpad skrev:

Jeg griner i skæget og tænker, godt jeg ikke købte en og ihh hvor er jeg glad for min sony tlf til en krone som jeg købte for 2 år siden. 

Griner i skægget??? Jeg fatter intet
Til top
antilles Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Januar-2009
Sted: BallerupDenmark
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér antilles Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 08:47
"You're holding it wrong" Tongue

Det er da vist lidt af en bommert, altså ikke bare en ekstrabladet bommert, men en virkelig seriøs fuck-up. Jeg har forgæves forsøgt at finde lidt mere info om det, men uden held. Er der nogen der har nogle flere detaljer? Som f.eks. hvilken type data er der tale om og om det er relateret til iOS6 eller KUN iPhone5?
Til top
Thorslund Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-September-2009
Point: 122
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorslund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 08:56

Jeg er sgu også ved at være træt af min iPhone 5. Hver eneste dag ringer den, og der kommer også sms´er. Det er bare ved, at drive mig til vanvid.Cry

Indstillinger -> Forstyr ikke

Sådan, problem solved Wink
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 09:00
sms kommer alligevel    
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 09:44
Oprindeligt skrevet af Thorslund Thorslund skrev:

Indstillinger -> Forstyr ikke

Sådan, problem solved Wink

Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

sms kommer alligevel    
Hmm, det lyder jo lovende, men så sender hun jo bare en røvfuld smsér.Ouch Jeg må slukke den.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 13:13
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Oprindeligt skrevet af peejay peejay skrev:

Gad vide hvorfor denne historie ikke er på forsiden?

Ja det gad jeg også vide, for mere end 2 dage siden sendte jeg historien til reaktionen på denne side.

Man kunne også godt forvente at historien om Nokia hos TDC blev opdateret!

--------------

UPS, den er sørme på forsiden Smile

Redigeret af zulfo - 09-Oktober-2012 kl. 13:14
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu