|
iPhone 5S - køb i US? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Skal man ikke have en US adresse når man vil købe telefon i USA? Mener der er mange andre som også har prøvet og ramt "muren" her.
|
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
|
Øv. Prøver at få fat i et nanokort, så jeg kan prøve. Hvis jeg får lov.
Skal nok skrive, hvad det bliver til. |
||
![]() |
||
noxity ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2011 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 86 |
|
Hvis du køber en iPhone 5S i USA, så vil den ikke fungerer på alle danske LTE netværk. Helt præcist så mangler den understøttelse af Bånd 7.
I Danmark bruger vi bånd 3 (3+Telia), 7 (3+Telia+TDC) og 20 (Telia+TDC). Både model A1533(GSM) og A1553 burde dog virke på de danske 2G og 3G netværk. |
||
![]() |
||
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
|
Jeg går med de samme tanker, da jeg pt studere her over i staterne. Dette er hvad jeg kan læse på Apple.com
if you buy iPhone for T-Mobile, it will arrive with a nano-SIM card already installed that you can activate by visiting an Apple Retail Store or a T-Mobile store or by calling T-Mobile. When you travel internationally, you can use a nano-SIM card for iPhone 5s from a local GSM carrier. The unlocked iPhone 5s model is A1533 (GSM). For details on LTE support, see www.apple.com/iphone/LTE.
|
||
Get HIFI or die trying c",
|
||
![]() |
||
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
|
Hvis man ser på linket, så får man umiddelbart en "bedre" telefon i USA, da den tager langt flere signaler.
|
||
|
||
![]() |
||
noxity ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2011 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 86 |
|
Umiddelbart ja, men det er udelukkende den model som kommer til Europa der understøtter LTE bånd 7. Så det har tydeligvis ikke været muligt at kombinere denne frekvens med resten. |
||
![]() |
||
|
Men den der kommer til Danmark har heller ikke bånd 7 :/
|
||
|
||
![]() |
||
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
|
Det lyder som om, at man fint kan bruge den 'amerikanske' iPhone 5S i Danmark, men det må apples 'amazing' personale kunne svare entydigt på. Poster du, Emilos88, hvis du når i en Apple Store inden jeg? |
||
![]() |
||
|
Jeg skal nok ligge noget op når jeg ved noget, jeg bliver dog nød til at købe den fra nettet, da der ikke er en retail store tæt på mit universitet.
|
||
|
||
![]() |
||
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
|
Nej, det kan du bestemt ikke regne med! Jeg skulle købe et Apple TV i N.Y. i 2011, og jeg spurgte dem om det kunne bruges i DK/Europa mht. spænding og frekvens. De begyndte at rode sig ud i en længere forklaring på at jeg skulle have en omformer fra 110V/60 til 230V/50, hvilket jo er noget sludder... |
||
/zemo/
|
||
![]() |
||
|
Hmm interessant, da jeg også har planer om at købe et ATV. Fungerede det, da du kom til DK? Redigeret af KeWa - 11-September-2013 kl. 20:19 |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
|
Det kræver bare et kabel med dansk strømstik.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |