|
iphone 6+ og strøm |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
mortenstorgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2013 Sted: Jylland Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-December-2014 kl. 06:46 |
|
Er et bare mig eller tager det mega lang tid at lade iphone 6+?? synes det tager en time længere end min 5er...
|
||
Morten Storgaard
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8665 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Batteriet er større, men den kan faktisk også udnytte en iPad oplader, så det går hurtigere.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
|
Hvilket så også gør at man får fred for opringninger og sms'er mens den lader ..... ![]() |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
|
Jeg bruger også en iPad oplader. Og det går rigtig hurtigt.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4006 |
|
Jeg kan anbefale denne her oplader som jeg har købt nogle stykker af.
Jeg bruger den samme til at oplade både iPads og iPhones samtidigt, og den giver saft og kraft så det går stærkt. |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
|
Hummelmose: nogle danske butikker som har sådan en?
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4006 |
|
Nej. Jeg bestiller dem på Amazon i Tyskland. De sender på nogle få dage. Og jeg kan klart anbefale alle iAnkers produkter.
|
||
|
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
|
Tak bestilte 5 så kan der stå lidt forskellige steder :)
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
|
OK - Det var friskt. Det lækre ved dem er at du kan købe et std. kabel i f.eks. USA og så kan du bruge den samme lader der også. Du fortryder det ikke. |
||
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Og slukker man telefonen går det endnu hurtigere. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |