recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iphone 6 plus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Iphone 6 plus

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2014 kl. 15:26
Ja, det er efter systemfilerne har slugt deres del af kagen. Det er helt normalt på alle platforme. Visse systemer sluger meget mere.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2014 kl. 15:58
Kan den stadig fåes med 16 gb? Det er da helt til grin så :-(
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2014 kl. 16:05
ja en iphone 6 fås i 16-64-128GB, de 16 burde være 32GB imo, da 16 ikke rækker til noget som helst så snart man begynder med kameraet og lidt musik
Mvh

René
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2014 kl. 16:18
Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

Ja, det er efter systemfilerne har slugt deres del af kagen. Det er helt normalt på alle platforme. Visse systemer sluger meget mere.

Og nogle mindre - eks. Lollipop på min Nexus 4 16gb sluger kun 3.08 gb - ledig restplads er 12,92gb  :)


Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2014 kl. 16:26
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

ja en iphone 6 fås i 16-64-128GB, de 16 burde være 32GB imo, da 16 ikke rækker til noget som helst så snart man begynder med kameraet og lidt musik

Ja hvis du allerede har brugt 19 gb med icloud syncronisering, så er en 16 gb forlængst gået i knæ..
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2014 kl. 16:29
nu har jeg altså også meget på min tlf i både apps film og musik.. men især kamerarullen tager meget plads.. og det regner jeg ikke bliver mindre med det nye kamera :)
Mvh

René
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2014 kl. 16:36
Kender det godt. Jeg har ikke slettet de over 200 billeder jeg har liggende. Og lidt musik skal der jo også til når man rejser. Men kun ca halvdelen af mine 16 gb er brugt.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 20:03
En ting jeg har bemærket er at på iphone 6 kan man nu streame mts filer direkte fra nas, selv i ret høj bitrate på 24 mbps så det er faktisk lækkert for alle mine hjemmevideoer er filmet i mts og sat sammen med tsmuxer i fuld kvalitet og det har jeg indtil nu kun kunne se via computer og vores popcornhour.. Men nu altså også iphones omend den også arbejder for det.. Den bliver godt varm og lagger lidt nogle gange, om det er wifi eller grafikkortet der er flaskehalsen er uvist endnu

Edit testen viste det var netværks lag, så wifien er bare ikke god nok i stuen, men downloader jeg filen til tlf så lører den uden problemer

Redigeret af rhsin - 03-December-2014 kl. 20:14
Mvh

René
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 598
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2014 kl. 08:58
Hvor meget lagerplads er der tilbage på iPhone 6, efter den er sat helt op og klar til brug??

Jeg kan se at rhsin har skrevet, at systemet tager næsten 10 GB?


Redigeret af Casper - 04-December-2014 kl. 09:11
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2014 kl. 09:03
Edit: Jeg læste forkert. iOS napper 9 GB.

Redigeret af Torben Rasmussen - 04-December-2014 kl. 09:05
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 598
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2014 kl. 09:11
Det er sgu også en del..

Redigeret af Casper - 04-December-2014 kl. 09:11
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
mortenstorgaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-Juni-2013
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenstorgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2014 kl. 06:43
har også lige fået mig en :) synes dog det er lidt frækt at den lille kun har 16 GB, efterhånden er IOS jo så tungt (fylder meget) at det kræver en del, og så er 16 bare ikke nok, så de tvinger én til at købe med 64.

MEEEEN jeg elsker min nye 6+ er :)
Morten Storgaard
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu