|
iphone 6s defekt skærm. - batteri skift problem? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
dreamz
Guld medlem Oprettet: 23-Februar-2008 Status: Offline Point: 857 |
Funktioner
Tak(0)
|
I mit tilfælde har jeg en uoriginal skærm (efter et crash). Og jeg har sådan set ikke lyst til at få udskiftet min telefon med en anden (brugt), men vil blot have udskiftet det batteri, Apple selv erkender er defekt.
Kan Apple (eller deres reparatør) mon nægte mig det?
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg mener faktisk at have læst at de tidligere har nægtet at røre en telefon hvis de har kunne se at der er uoriginale dele i telefonen. Garantien ryger jo når du selv roder med den.
|
|
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Findes der en person, der har haft indleveret sin 6S for batteri udskiftning. Og kan denne person bekræfte han/hun har fået sin egen tlf tilbage? Det var sådan set ikke for at få en diskussion Klaus. Bare for at få en melding fra en der ved noget konkret. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |