|
IPhone 6s vs Canon ixus 100ish |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kan jeg også tilslutte mig. De unge vil gerne fordybe sig og tage pause fra den flagrende useriøse verden på de sociale medier. |
||
![]() |
||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6493 |
|
Prøver nemlig at få hende til at fordybe sig lidt.
Men tusind tak for alle inputs. Er der nogen herinde fra Billund området ? Har nemlig fundet et Nikon 3100 til 1000 kroner. Er bare lidt bekymret for det med at få det sendt. Er blevet brændt 1 gang i 2017 på et grafikkort - så ved det er et long shot. Men hvis nogen herinde har mulighed for måske at hente det og så jeg betaler for fragten ville det være for fedt. Har kun gode erfaringer herinde fra. Altså ville selvfølgelig betale for kameraet via mobilepay - nej det lyder egentlig lidt langt ude selv i mine ører |
||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19634 |
|
Mit råd:
Køb noget i din nærhed og tag pigen med ud for at se på det, så hun kan sige ja/nej inden du køber noget "forkert".... Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |