|
Iphone app CD Ny HD Box |
Besvar |
Forfatter | |
Mimle
Junior bruger Oprettet: 04-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Februar-2012 kl. 21:10 |
Hej
Jeg har idag modtaget den nye box fra CD og har sat den op som foreskrevet - jeg kan få fjernoptagelse til at virke - men jeg kan ikke få forbindelse med Iphone app - Den får en IP adresse - men jeg får at vide at jeg skal checke tilslutningen til boxen. Nogen der har en ide til en løsning ? Kan man manuelt checke hvordan der tilsluttes på app'en eller skal man stole på at den automatisk klarer jobbet korrekt ? På forhånd tak /Michael |
|
/Michael
|
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du aktiveret idevice i menuen.
|
|
SVP03
|
|
Mimle
Junior bruger Oprettet: 04-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
|
Yep, den er aktiveret
|
|
/Michael
|
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min virker fint, men det gør fjernoptagelse ikke.
|
|
SVP03
|
|
Mimle
Funktioner
Tak(0)
|
Har lige talt med CD og de fortæller at det ikke virker på alle i-devices - dog er det lidt underligt at jeg hverken kan få det til at virke på 2 forsk. iphone, ipad 2, Ipod touch - men de lover at der kommer en opdatering til app'en på et tidspunkt som skulle løse problemet ;-( Spørgsmålet er bare hvornår ;-(
|
|
/Michael
|
|
Vagnen
Bruger Oprettet: 25-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 101 |
Funktioner
Tak(0)
|
Virker underligt at du slet ikke kan få iOS enheder til at virke. App'en kræver at det netværk du har, understøtter multicast.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |