recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iphone app CD Ny HD Box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Iphone app CD Ny HD Box

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mimle Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mimle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Iphone app CD Ny HD Box
    Sendt: 06-Februar-2012 kl. 21:10
Hej

Jeg har idag modtaget den nye box fra CD og har sat den op som foreskrevet - jeg kan få fjernoptagelse til at virke - men jeg kan ikke få forbindelse med Iphone app - Den får en IP adresse - men jeg får at vide at jeg skal checke tilslutningen til boxen. Nogen der har en ide til en løsning ?

Kan man manuelt checke hvordan der tilsluttes på app'en eller skal man stole på at den automatisk klarer jobbet korrekt ?

På forhånd tak

/Michael
/Michael
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2012 kl. 21:45
Har du aktiveret idevice i menuen.
SVP03
Til top
Mimle Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mimle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2012 kl. 22:01
Yep, den er aktiveret
/Michael
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2012 kl. 22:12
Min virker fint, men det gør fjernoptagelse ikke.
SVP03
Til top
Mimle Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mimle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2012 kl. 16:27
Har lige talt med CD og de fortæller at det ikke virker på alle i-devices - dog er det lidt underligt at jeg hverken kan få det til at virke på 2 forsk. iphone, ipad 2, Ipod touch - men de lover at der kommer en opdatering til app'en på et tidspunkt som skulle løse problemet ;-( Spørgsmålet er bare hvornår ;-(
/Michael
Til top
Vagnen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Januar-2008
Sted: København, DK
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vagnen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2012 kl. 17:51
Oprindeligt skrevet af Mimle Mimle skrev:

Har lige talt med CD og de fortæller at det ikke virker på alle i-devices - dog er det lidt underligt at jeg hverken kan få det til at virke på 2 forsk. iphone, ipad 2, Ipod touch - men de lover at der kommer en opdatering til app'en på et tidspunkt som skulle løse problemet ;-( Spørgsmålet er bare hvornår ;-(
Virker underligt at du slet ikke kan få iOS enheder til at virke.
App'en kræver at det netværk du har, understøtter multicast.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu