|
iPhone cinematisk mode editering |
Besvar |
Forfatter | |
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9401 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-December-2022 kl. 20:29 |
Hej
Jeg har fået taget lidt jule videoer på en iPhone i cinematisk HDR mode. Det ser godt ud på telefonen og via appletv hvor den skriver at det er HDR mode. Jeg vil dog gerne klippe lidt i disse optagelser, men synes jeg mister HDR ved editering i fcpx. Library er oprettet med vide gamut og projekt med rec 2020 HLG Er der andre ting man skal huske at gøre ?1
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan har du flytte dine cinematisk klip over på din Mac? Hvis du f.eks. gør det via AirDrop, så er det vigtig at du slår (alle data til) hvis du overføre på denne måde? Ellers er det ligestil i fcpx, husk dog dine klip skal være processoret i Photos inden du overføre. Man benytter / importer til library wide gamut HDR rec 2020 HLG på fcpx, som du også har gjort Google evt. på det, jeg er ret sikker på at Apple har lave en fin vejledning Godt Nytår
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9401 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak, tror jeg fandt fejlen. Havde glemt at vælge HLG ved export.
Fandt denne video som gav nogle gode tips https://youtu.be/H4RSS8g5HLU
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |