recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iphone ejere er nærmest religiøse?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIphone ejere er nærmest religiøse?

 Besvar Besvar Side  <12345 16>
Forfatter
Besked
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 20:32
Oprindeligt skrevet af Simon, TC Simon, TC skrev:

Oprindeligt skrevet af Simba Simba skrev:

Startrek.
Hvad vil du opnå med denne tråd? Sionic spurgte dig, men du er meget "utydelig" i dit svar. Hvilke Apple produkter har du? Hvis du ikke har nogle, så skal du ikke spamme dette forum med dine korstog! Har du ikke et tv eller en blu-ray afspiller du kan skælde ud på? Jeg er som Apple kunde blevet kaldt religiøs og svindler. Jeg vil kalde dig talentløs m.m.! Så står vi vist lige!

StarTrek er en Troll. Hvis ikke, så lever han et meget paranoidt liv, hvor
konspirationsteorier dagligt bliver luftet i flæng.

Beklager StarTrek, men dine indlæg er simpelthen for useriøse, ufunderede og støjer i en grad der forstyrrer debatten. Ikke engang når adspurgt direkte, vil du underbygge dine indlægs påstande eller underbygge dem pr. saglig debat. Jeg synes det er blevet et problem.


Egentlig er det meget prisværdig at Mods her på siden gerne vil give meget lang snor i debatterne, MEN Startreks korstog mod ALT der hedder Apple og i snart sagt samtlige Apple tråde, gør at det er helt umulig at have en saglig debat, og her burde Mods træde til.
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 20:32
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:



Hvad jeg ville opnår, er at man skal se kritisk på Apple, og ikke bare falde over deres producer uden at se der er ulemper ved at eje et.
Du kan ikke ovebevise fanatikere LOL


Gælder det også fanatiske Apple hadere som dig og Startrek?
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 20:39
Så er der snart dødstrusler på vej til Startrek!! Big smile
Til top
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 20:40
Jeg ved snart ikke hvad mine øjne bløder mest af at se.

"TC" eller "apple"

Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 20:49
Hos LEGO er de også blevet religiøse og tilbeder nu Steve Job
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 20:49
jeg syntes vi skulle lukke denne iøvrigt ret ligegyldige tråd.. den har intet positivt formål og bringer intet godt med sig... det er samme bånd der kører igen
Mvh

René
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 21:15
Oprindeligt skrevet af Pade2204 Pade2204 skrev:

Jeg ved snart ikke hvad mine øjne bløder mest af at se.

"TC" eller "apple"


Det må du da meget gerne uddybe.. 
Tape Connection MKII
Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 678
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 21:17
Påstand: Apple formår såmænd bare at opfylde behov hos sin målgruppe væsentlig bedre end nogen andre producenter af noget som helst, opfylder behov hos deres målgrupper.
Derfor virker mange Apple-brugere decideret religiøse.

En Apple-fans historie:
Personligt har jeg ejet eller ejer følgende Apple-sager:
iPod Nano (2 forskellige generationer), forrige generation Macbook, iPhone 3g og iPhone 4.
Før det har jeg haft gud ved hvor mange PC'ere, mobiltelefoner og mp3-afspillere af stort set samtlige forskellige fabrikater der findes.

Faktum er at jeg indtil videre har oplevet at Apples prodtukter bare fungerer bedre end noget tilsvarende jeg nogensinde har ejet. Jeg tror primært det skyldes Apple nærmest hermetisk lukkede univers - som netop er det langt de fleste Apple-modstander harcelerer over.

Men for mig er netop det, en fordel ... når jeg køber noget nyt grej, gider jeg ikke bruge hverken en halv eller en hel eftermiddag (eller i nogle tilfælde weekend) på at få tingene til at fungere eller snakke sammen med resten af mit grej.

Af samme årsag synes jeg det er fint at Apple hårdt og brutalt bestemmer hvilke apps jeg må have adgang til at installere på min telefon - der er nok en grund til at de vælger at sige nej til nogle ting. Og indtil videre har jeg ikke stået i en situation, hvor jeg ikke kunne finde en app der kunne løse et bestemt behov.

Jeg har det fint med at iTunes og Appstore på nærmest diktatorisk vis sørger for at lægge de ting jeg henter ind på min telefon. Hvorfor skulle jeg ønske at kunne få lov til at sidde og rode med det manuelt, når det netop er alt det manuelle roderi jeg har valgt fra?

At Apples produkter er dyrere end konkurrenternes, er jeg egentlig ret ligeglad med, så længe de opfylder mine behov bedre.

Jeg gør ikke noget for at overbevise andre om at Mac og iPhone er den eneste vej til sand lykke - for det er det næppe for alle. Men Apples produkter har bare vist sig at opfylde mine behov væsentlig bedre, end nogen andre producenters produkter nogensinde har gjort før.
Derfor bliver jeg sandsynligvis ved med at købe Apple-produkter fremover ... også selvom de kommer til at lave flere hjerneblødninger a la iPhone 4-antennen (som jeg personligt ikke har kunnet få til at fejle endnu).

Disclaimer:
For god ordens skyld skal jeg lige pointere at ovenstående på ingen måder skal opfattes som et passivt aggressivt angreb mod alt der ikke er Apple. Jeg har fuld forståelse for at andre kan lægge vægt på nogle andre ting når de vælger deres grej. Men Apple gør det bare bedst for mig.
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
ashdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 688
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 21:26
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Oprindeligt skrevet af Sionic Sionic skrev:

Du øh, Startrek... Hvordan synes du ellers dit fantastiske anti-Apple korstog går? Dead

Hva' er det mon du vil opnå? Det er mig virkelig en gåde...

(Æv! Beklager! Nu lod jeg mig rive med igen... Angry

Ikke så god, der er for mange Apple fan her inden Cry

Hvad jeg ville opnår, er at man skal se kritisk på Apple, og ikke bare falde over deres producer uden at se der er ulemper ved at eje et.
 
Løsning: du holder op med at læse en tråd hvor ordet apple indgår i.
Og hvorfor gider du interessere dig så meget for hvad andre synes er godt, er det ikke deres sag. Du burde få en anden hobby.
Til top
Alland82 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 21:32
Det er da imponerende som Apple formår at dele vandene..

Jeg forstår så ikke at man orker bruge tid på at kritisere "fanboys der blindt følger Steve Jobs", som enhver der ejer et Appleprodukt som oftest udråbes til.. Der er vel en dybere grund til, at de der har købt en Mac eller en iPhone er glade for deres produkt, ud over at der er et billede af et æble et sted på den.. Som jeg husker det, så ligger Apple rimeligt højt på undersøgelser over hvor tilfredse forbrugerne er med deres produkter.. Det er da også sjældent man ser nogen starte en tråd med "hvorfor skal folk altid følge masserne og købe en HP med Windows, når Mac er så meget federe"..

Lad os få nogle af de såkaldte haters på banen med hvilke specifikke Appleprodukter de har ejet, og hvorfor de ikke følte deres behov blev opfyldt.. For det er vel en anelse useriøst at 'disse' et produkt man ikke har gennemtestet, men kun læst specs på...

//Allan
Elac FS247 | Primare SPA21 | Squeezebox Touch+HiFace
Synology DS411 | LG 55LM670
--------------
Xindak XF-1000S | SB Touch+HiFace m. Welborne PSU | Peachtree Dac-It | Heed CanAmp | B&O H6
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 22:14
Øh, jeg er en særdeles tilfreds ejer af en Imac + en Iphone 3Gs.......
Jeg har ikke på nuværende eller noget tidlige tidspunkt haft noget at klage over !! 

Jeg har tidligere ejet (og benytter stadig en Nokia på jobbet) adskillige ikke Apple produkter. Jeg har fravalgt disse, da jeg ikke finder at de leverer varen i samme grad som tilsvarende Apple produkter... !

I mine øjne er man ikke fanboy fordi man vælger et produkt over et andet, men det er man hvis man fuldstændigt tåbeligt angriber produkter man ikke ejer, alene for at få en temmeligt åndsvag debat igang!!

Så, nu kan jeg trække vejret igen!
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Jacob_Hesse Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 81
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2010 kl. 10:55

Har bare et simplet spørgsmål..

Hvorfor må man ikke være kritisk overfor Apple?
 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 16>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu