recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone gemmer gammelt nummer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone gemmer gammelt nummer?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 16:37
Torben: Jeg har ryddet opkalds historikken på telefonen, så det kan ikke være det, men ellers et godt bud, tak

Beanie: Det er jeg godt nok ked af! Unhappy Men er det også inde i Besked/SMS app'en du får kontakten frem nu?
Men ja, vi må da håbe det bliver bedre i morgen
          
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 17:00
Samme problem her:

Ser ud til at man skal starte forfra for at komme af med den skide cached liste!

Edit/Update:

Jeg fandt ud af at samtlige mine mails også gav mig dette irriterende problem. Baaah. Det er fredag og jeg har fri i morgen. Jeg åbnede en god flaske drue og gendannede min iPhone totalt (længe leve iCloud for kontakter mm.). og jeg kan fortælle at nu er alle de fake adresser/kontakter væk, så jubii. Nu skal jeg bare til at sætte den op igen Dead
Kald mig bare pernitten, men det skulle bare ændres Big smile

God weekend og som altid, tak for jeres hjælpende svar!

Redigeret af ladiesman217 - 18-Januar-2013 kl. 17:44
          
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu