|
iPhone gemmer gammelt nummer? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Torben: Jeg har ryddet opkalds historikken på telefonen, så det kan ikke være det, men ellers et godt bud, tak
![]() Beanie: Det er jeg godt nok ked af! ![]() Men ja, vi må da håbe det bliver bedre i morgen
![]() |
|
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme problem her:
Ser ud til at man skal starte forfra for at komme af med den skide cached liste! Edit/Update: Jeg fandt ud af at samtlige mine mails også gav mig dette irriterende problem. Baaah. Det er fredag og jeg har fri i morgen. Jeg åbnede en god flaske drue og gendannede min iPhone totalt (længe leve iCloud for kontakter mm.). og jeg kan fortælle at nu er alle de fake adresser/kontakter væk, så jubii. Nu skal jeg bare til at sætte den op igen ![]() Kald mig bare pernitten, men det skulle bare ændres ![]() God weekend og som altid, tak for jeres hjælpende svar!
Redigeret af ladiesman217 - 18-Januar-2013 kl. 17:44 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |