recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone: Ingen lyd ved ny SMS?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone: Ingen lyd ved ny SMS?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2020 kl. 13:45
Prøv at slå “skift med knapper” til i lyde og haptisk feedback. Har ikke fundet ud af om det hjælper endnu.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2020 kl. 14:08
Jeg stod med en elev en dag på en af mine skoler, med sammen Udfordringer. Jeg gik ind og slå besked feedback fra og til i indstillinger. Så virket det efterfølgende.

Redigeret af T-Duck - 12-September-2020 kl. 14:09
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Kelderkold Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-September-2020
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Kelderkold Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2020 kl. 15:45
tak, det har jeg så lige prøvet, bemærkede så at jeg også havde ændret besked tone som heller ikke bar slået igennem inden, men efter T-Duck’s forslag skiftede toner og der var lyd på de sms’er jeg hidtil har modtaget Wink
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2020 kl. 23:10
Oprindeligt skrevet af Kelderkold Kelderkold skrev:

tak, det har jeg så lige prøvet, bemærkede så at jeg også havde ændret besked tone som heller ikke bar slået igennem inden, men efter T-Duck’s forslag skiftede toner og der var lyd på de sms’er jeg hidtil har modtaget Wink
velbekomme.
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
AlexCCC Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 23-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AlexCCC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2022 kl. 15:43
Hej med jer - og undskyld jeg genopliver denne gamle tråd

Men jeg har i årevis kæmpet med samme problem med kun at have lyd på såvel SMS samt notifikationer, hver 2. anden gang. - tror det startede da jeg valgte at dele mine iMessages mellem min Macbook Air og min Iphone. 

Problemet har herefter eksisteret henover ialt 3 forskellige telefoner (iPhone X, iPhone SE 2020, Iphone 12 mini)

Først nu stødte jeg på denne tråd og ville ønske jeg også kunne følge T-ducks forslag, men jeg hardet problem at jeg på ingen måde kan finde en  "Beskeder - Feedback"-knap i mine Iphone indstillinger.

Måske fordi IOS er opdateret siden indlægget fra 2020.. 

er der nogen her på forummet der kan hjælpe hvad denne "knap" mon hedder i den nye IOS (aktuelt 16.1.1) og hvor den findes under "indstillinger"?

Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2022 kl. 18:50
Alle lyde kan tilgåes under “lyde og haptisk feedback”
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
AlexCCC Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 23-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AlexCCC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2022 kl. 19:39
tak for forslaget og ja det er jeg helt enig i

jeg har også været hele "lyde og haptisk feedback" menuen igennem og alt hvad der "rimer" på feedback har jeg prøvet at slå til og fra.
-men ingen steder finder jeg en linien med navnet "beskeder - feedback" som T-Duck nævner.

Og nu hvor både T-Duck og Kelderkold både har haft succes med lige netop den metode, så håbede jeg meget at jeg også kunne bruge lige netop denne metode.. for henover de sidste 5 år synes jeg at have prøvet alt hvad jeg kunne og været alle menuer igennem ad flere gange.


Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2022 kl. 20:38
Det er jo nok fordi beskeder - feedback ikke findes. Men må oversættes til: send kvitteringer. Men det har ikke noget med lyd at gøre.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2022 kl. 21:17
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Det er jo nok fordi beskeder - feedback ikke findes. Men må oversættes til: send kvitteringer. Men det har ikke noget med lyd at gøre.
den eksisterede for 2 år siden, da jeg stod med eleven
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2022 kl. 21:22
Oprindeligt skrevet af AlexCCC AlexCCC skrev:

tak for forslaget og ja det er jeg helt enig i

jeg har også været hele "lyde og haptisk feedback" menuen igennem og alt hvad der "rimer" på feedback har jeg prøvet at slå til og fra.
-men ingen steder finder jeg en linien med navnet "beskeder - feedback" som T-Duck nævner.

Og nu hvor både T-Duck og Kelderkold både har haft succes med lige netop den metode, så håbede jeg meget at jeg også kunne bruge lige netop denne metode.. for henover de sidste 5 år synes jeg at have prøvet alt hvad jeg kunne og været alle menuer igennem ad flere gange.


det var under indstillinger og valgte beskeder og der var feedback knappen. Men ved ikke om det ville virke i dit tilfælde, da jeg altid har rodet med iMessage
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
AlexCCC Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 23-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AlexCCC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2022 kl. 22:14

[/QUOTE] det var under indstillinger og valgte beskeder og der var feedback knappen. Men ved ikke om det ville virke i dit tilfælde, da jeg altid har rodet med iMessage [/QUOTE]


Ja feedback knappen i beskeder-menu er væk men sikkert en IOS ændring, men nu har jeg prøvet at slå en masse til og fra både under "beskeder" og som nævnt ovenfor under Haptisk Feedback

Jeg må se om det virker henover den næste tid.

Under alle omstændigheder tak for svar og hjælp
mvh
Alex

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu