recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone, iPad og iPad Mini.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone, iPad og iPad Mini.

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9430
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2013 kl. 21:57
Gå ind i indstilling -> iTunes og App store. Derinde kan du slå automatisk overførsel til.
Hun benytter vel samme Apple id på alle 3 enheder.

Hvad blev der af den fantastiske Nokia telefon ?
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2013 kl. 22:11
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Nu har min kone efterhånden disse tre. Kan man kopiere apps fra iPhone til iPad og iPad Mini? Dette et dagens spørgsmål.

Og du vil ikke have noget, der står Apple på :-)
Man kan ikke kopiere fra den ene til den anden, men man kan hente alt, man har købt, igen. Både gratis og betalingsting.

Men mon ikke du har fået svar allerede.

Venlig hilsen
KB
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7981
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 07:33
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Gå ind i indstilling -> iTunes og App store. Derinde kan du slå automatisk overførsel til.
Hun benytter vel samme Apple id på alle 3 enheder.

Hvad blev der af den fantastiske Nokia telefon ?

Ja, hun benytter min Apple ID som jeg formodentligt oprettede da vi købte den første af hendes "apple-ting".

Nokia Lumia telefonen har hun stadigvæk. Hun har to iPhones, Nokia Lumia og en Sony Ericsson, som hun skifter mellem. Men hun kan vist bedst lide Nokia Lumia og iPhone.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 07:43
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Nu har min kone efterhånden disse tre. Kan man kopiere apps fra iPhone til iPad og iPad Mini? Dette et dagens spørgsmål.

Og du vil ikke have noget, der står Apple på :-)
......

Jeg vil ikke, men min kone vil åbenbart gerne. Jeg savler over Samsung og Asus Ultrabooks, ville gerne have sådan én som supplement til min store bærbare - eller alternativt at når min store bærbare skal skiftes, så skal jeg have en Ultrabook, måske omkring 15" i stedet for. Eller i princippet kunne jeg skifte nu, og så give min nuværende computer til familien på Filippinerne. Men for det første har jeg ikke råd til at købe nu (med alle de Apple-ting som min kone køber LOL) og firmaet betaler jo mine computere og der er ikke nogen god grund til at skifte nu. For det andet, skal der være NVidia grafikkort i den og mindst 750 GB lagerplads. Og det husker jeg ikke rigtigt om de nuværende ultrabooks opfylder - og i den nuværende er der 16 GB Ram og jeg skulle jo ikke gerne nedgradere...... Wink  Så jeg håber at Ultrabook segmentet har udviklet sig yderligere i løbet af de næste par år, så der er noget jeg kan bruge når jeg skal skifte om et par år.

Jeg har også stadigvæk min Lumia liggende, men jeg bruger den ikke mere, fordi jeg kan ikke lide nutidens smartphones. Så den bliver en gave til en af min kones søskende. Jeg har min relativt nye Nokia X3-2.5 som jeg er meget glad for. Det er den bedste mobil jeg har haft. Kunne godt finde på at købe en ekstra, så jeg har en hvis den nuværende går i stykker.

Thorvald.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 08:06
Bruger hun stadig sin bærbar eller er det primært de 2 ipads som benyttes ?

Hvorfor egentligt 2 ipads ?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 08:54
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Bruger hun stadig sin bærbar eller er det primært de 2 ipads som benyttes ?

Hvorfor egentligt 2 ipads ?

Ja, hun bruger sin bærbar. iPad er stort set kun til at spille Candy Crush, kigge facebook og youtube - men hun bruger lige så meget sin bærbare til facebook og til Skype, billeder osv. Hvorfor to iPads? Tja jeg gav hende en iPad i julegave. Så ville hun gerne have en Mini, fordi den er nemmere at tage med ud - passer bedre i tasken...... LOL

Thorvald.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 08:57

Nokia Lumia telefonen har hun stadigvæk. Hun har to iPhones, Nokia Lumia og en Sony Ericsson, som hun skifter mellem. Men hun kan vist bedst lide Nokia Lumia og iPhone.

Hold da op, en kone med 4 mobiltelefoner og 2 ipads - i har da penge som skidt!

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 08:59
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hold da op, en kone med 4 mobiltelefoner og 2 ipads - i har da penge som skidt!

Klaus

Nææh såmænd ikke - hvorfor? De er købt i løbet af flere år og de fleste er købt hos 3, tror jeg, hvor man splitter summen over flere måneder.

Thorvald.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 16:18
Så mangler i da et Apple tv, så hun kan streame sine videoer op på tv'et.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 16:24
Hvilke videoer? LOL Vi skal i hvert fald ikke have Apple tv. Heldigvis ved hun ikke der er noget der hedder det og jeg skal nok lade være med at fortælle det.

Thorvald.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 19:31

Hvilke videoer? LOL Vi skal i hvert fald ikke have Apple tv. Heldigvis ved hun ikke der er noget der hedder det og jeg skal nok lade være med at fortælle det.

Ha ha, ja det er skruen uden ende. Du skal heller ikke installere Netbank eller betal med iPhone, for så blir du først ruineret      
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 21:14

Nææh såmænd ikke - hvorfor? De er købt i løbet af flere år og de fleste er købt hos 3, tror jeg, hvor man splitter summen over flere måneder.

At man splitter regningen over flere måneder gør det ikke billigere. Lad mig bare sige det ligeud, min kone fik ikke 4 mobiltelefoner og 2 iPads, hvis jeg skulle betale.

Og skulle hun selv financere det, fik hun ordre på at sælge de tre af telefonerne, så de kunne betale den fjerde.

Memphis sådan er vi så forskellige. Jeg har kun et hus der er købt på klods, alt andet er betalt og alt nyt købes kontant - inklusive min apple tv (som hun burde skifte den ene af sine mobiltelefoner til).

Klaus

Redigeret af KlausDM - 10-Juli-2013 kl. 21:16
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu