|
iPhone, iPad og iPad Mini. |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9430 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Gå ind i indstilling -> iTunes og App store. Derinde kan du slå automatisk overførsel til.
Hun benytter vel samme Apple id på alle 3 enheder. Hvad blev der af den fantastiske Nokia telefon ? |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
|
Og du vil ikke have noget, der står Apple på :-) Man kan ikke kopiere fra den ene til den anden, men man kan hente alt, man har købt, igen. Både gratis og betalingsting. Men mon ikke du har fået svar allerede. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
|
Ja, hun benytter min Apple ID som jeg formodentligt oprettede da vi købte den første af hendes "apple-ting". Nokia Lumia telefonen har hun stadigvæk. Hun har to iPhones, Nokia Lumia og en Sony Ericsson, som hun skifter mellem. Men hun kan vist bedst lide Nokia Lumia og iPhone.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
|
Jeg vil ikke, men min kone vil åbenbart gerne. Jeg savler over Samsung og Asus Ultrabooks, ville gerne have sådan én som supplement til min store bærbare - eller alternativt at når min store bærbare skal skiftes, så skal jeg have en Ultrabook, måske omkring 15" i stedet for. Eller i princippet kunne jeg skifte nu, og så give min nuværende computer til familien på Filippinerne. Men for det første har jeg ikke råd til at købe nu (med alle de Apple-ting som min kone køber LOL) og firmaet betaler jo mine computere og der er ikke nogen god grund til at skifte nu. For det andet, skal der være NVidia grafikkort i den og mindst 750 GB lagerplads. Og det husker jeg ikke rigtigt om de nuværende ultrabooks opfylder - og i den nuværende er der 16 GB Ram og jeg skulle jo ikke gerne nedgradere...... ![]() Jeg har også stadigvæk min Lumia liggende, men jeg bruger den ikke mere, fordi jeg kan ikke lide nutidens smartphones. Så den bliver en gave til en af min kones søskende. Jeg har min relativt nye Nokia X3-2.5 som jeg er meget glad for. Det er den bedste mobil jeg har haft. Kunne godt finde på at købe en ekstra, så jeg har en hvis den nuværende går i stykker.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9430 |
|
Bruger hun stadig sin bærbar eller er det primært de 2 ipads som benyttes ?
Hvorfor egentligt 2 ipads ? |
||
![]() |
||
|
Ja, hun bruger sin bærbar. iPad er stort set kun til at spille Candy Crush, kigge facebook og youtube - men hun bruger lige så meget sin bærbare til facebook og til Skype, billeder osv. Hvorfor to iPads? Tja jeg gav hende en iPad i julegave. Så ville hun gerne have en Mini, fordi den er nemmere at tage med ud - passer bedre i tasken......
![]() |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19812 |
|
Hold da op, en kone med 4 mobiltelefoner og 2 ipads - i har da penge som skidt! Klaus |
||
![]() |
||
|
Nææh såmænd ikke - hvorfor? De er købt i løbet af flere år og de fleste er købt hos 3, tror jeg, hvor man splitter summen over flere måneder.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
|
Så mangler i da et Apple tv, så hun kan streame sine videoer op på tv'et.
|
||
![]() |
||
|
Hvilke videoer? LOL Vi skal i hvert fald ikke have Apple tv. Heldigvis ved hun ikke der er noget der hedder det og jeg skal nok lade være med at fortælle det.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Ha ha, ja det er skruen uden ende. Du skal heller ikke installere Netbank eller betal med iPhone, for så blir du først ruineret ![]() |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19812 |
|
At man splitter regningen over flere måneder gør det ikke billigere. Lad mig bare sige det ligeud, min kone fik ikke 4 mobiltelefoner og 2 iPads, hvis jeg skulle betale. Og skulle hun selv financere det, fik hun ordre på at sælge de tre af telefonerne, så de kunne betale den fjerde. Memphis sådan er vi så forskellige. Jeg har kun et hus der er købt på klods, alt andet er betalt og alt nyt købes kontant - inklusive min apple tv (som hun burde skifte den ene af sine mobiltelefoner til). Klaus Redigeret af KlausDM - 10-Juli-2013 kl. 21:16 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |