recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone, iPad og iPad Mini.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone, iPad og iPad Mini.

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 22:09
Ja, - Apple tv er nok det æbleprodukt hvor man får mest for næsten ingen penge . Har lige siddet og tabt kæberne over den videokvalitet som min Iphone5 har optaget, og super brugervenligt performer trådløst - via Apple TV - til mit 63" Samsung . SÅDAN !
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6682
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 22:46
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Hvilke videoer? LOL Vi skal i hvert fald ikke have Apple tv. Heldigvis ved hun ikke der er noget der hedder det og jeg skal nok lade være med at fortælle det.

Med Apple tv behøver du ikke længere en dvd-optager :-)

Det er ikke pjat :-) Jeg optager ikke noget mere. Med Apple tv kan jeg se podcast fra DR, leje film fra iTunes store, og se ældre film og serier på Netflix.

Redigeret af Brixen - 10-Juli-2013 kl. 22:48
Venlig hilsen
KB
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7912
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2013 kl. 07:37
Jeg fandt de forskellige apps hun havde downloaded på de forskellige steder under "købt" i app-store - inkl. én som hun har på sin iPhone som hun længe gerne ville have på sin iPad. Grunden til at vi ikke tidligere kunne finde den, ser ud til at den kun findes til iPhone, ikke til iPad. Men den kunne godt installeres på iPad alligevel, men den kan så ikke køre i fuld skærm, kun i zoom, ser det ud til.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu