|
iPhone, iPad og iPad Mini. |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, - Apple tv er nok det æbleprodukt hvor man får mest for næsten ingen penge . Har lige siddet og tabt kæberne over den videokvalitet som min Iphone5 har optaget, og super brugervenligt performer trådløst - via Apple TV - til mit 63" Samsung . SÅDAN !
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6682 |
Med Apple tv behøver du ikke længere en dvd-optager :-) Det er ikke pjat :-) Jeg optager ikke noget mere. Med Apple tv kan jeg se podcast fra DR, leje film fra iTunes store, og se ældre film og serier på Netflix. Redigeret af Brixen - 10-Juli-2013 kl. 22:48 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Jeg fandt de forskellige apps hun havde downloaded på de forskellige steder under "købt" i app-store - inkl. én som hun har på sin iPhone som hun længe gerne ville have på sin iPad. Grunden til at vi ikke tidligere kunne finde den, ser ud til at den kun findes til iPhone, ikke til iPad. Men den kunne godt installeres på iPad alligevel, men den kan så ikke køre i fuld skærm, kun i zoom, ser det ud til.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |