|
iPhone kamera virker pludselig ikke... |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-November-2014 kl. 21:08 |
Har nogen af jer prøvet at jeres kamera lige pludselig ikke virker? Jeg har en iPhone 5 og den har (mig bekendt) ikke været udsat for vold, tab eller væske, men pludselig fra det ene minut til det andet stoppede mit kamera med at virke. Jeg kan godt åbne Kamera app'en, men der er bare sort skærm. Men det er ikke kun i Kamera app'en mit kamera ikke virker, det er i alle apps der bruger kameraet. Det virker simpelthen ikke.
Nogen der har et forslag?
![]() |
|
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sikkert et dumt spørgsmål prøvet at slukke den den! Eller genstarte via powerknappen og homeknaplen?
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Ja, det har jeg desværre prøvet. Også en genstart.
Andre forslag? [:^(] |
|
|
|
![]() |
|
Slet ingen der har prøvet noget lign.?
![]() |
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
Næh, mit iphone kamera virker fint.
Klaus |
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1216 |
Er det begge kameraer?
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
Yes, både front og bag. |
|
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1216 |
Prøv evt. At installere en anden kamera app.
Bare for at se hvordan det virker. |
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
Har nu prøvet
Snapchat Kamera EyeEM (billedredigeringsprogram) FaceTime Ingen af disse apps kan vise kamerabillede. Det er bare sort og fryser fast. Virkelige mærkeligt! |
|
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Gendan din iPhone i iTunes. Dur det ikke, så er det nok til reparation!
Redigeret af aerik - 19-November-2014 kl. 06:54 |
|
![]() |
|
Ja desværre. Så må den iPhone 6 sgu hjem. Også for dårligt fruen fik den før mig!
|
|
|
|
![]() |
|
skjoedt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
Jeg har oplevet samme problem med min kærestes iPhone 6. Her virkede det dog at slukke og tænde igen, så jeg tror det er softwaren der er problemet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |